Derde divisie zondag 2019/2020

Fregge

Well-known member
Kaartloos, maar wel 1 keer "Hou je muil nu joh" naar een UNA speler.

Ach, in 7 minuten weggegeven. Zonde en totaal onnodig.
 

De Groene Scout

Well-known member
We hebben er 11 gevonden en kunnen dus starten. Rest ligt nog ziek op bed, is geblesseerd of geschorst.
Vanmiddag het debuut van JO19-1 speler Jules Stokkers.
HUP HSC!!!!
 

Unregistere

Well-known member
Koploper OSS '20 blijft vrolijk doorgaan met winnen. Ze pakten vanmiddag de nummer drie Gemert (4-2). OFC won onder vlaggend oog van SC Heerenveen simpel met 4-0 van Groene Ster en blijft dus nog enigszins in het spoor van de lijstaanvoerder. Verschil wel al tien punten. Bilal El Amrani is goed in vorm, want hij maakte er weer twee.

De middenmoot / onderkant wordt steeds breder. Behalve HSC '21 en Blauw Geel '38 verloor ook Dongen (1-0 bij EVV, de logische uitslag dus). Verschil tussen de nummer vier en de nummer vijf is dus negen punten, kan nog van alles gebeuren.

Westlandia (5-2 tegen Hoogland) en Hercules (3-0 tegen hekkensluiter FC Lienden) boekten nuttige overwinningen, de regioderby tussen DEM en ADO '20 kende geen winnaar (2-2).
 

SC Heerenveen

Well-known member
OFC (4-0) Groene Ster.

Uiteindelijk ging deze wedstrijd dankzij de rechter toch door. Rond de wedstrijd was het rustig.

Na een aftastend begin nam OFC wat meer het initiatief, wat de 1-0 opleverde. Bij de 2-0 deed een op de doellijn staande aanvaller er heel slim aan om de bal niet het laatste zetje te geven. Ik stond al klaar om de vlag omhoog te gooien, maar hij leek er zelf van te schrikken en liet hem heel verstandig in het doel gaan.

Hierna was het eigenlijk wel gespeeld, Groene Ster kwam tot weinig kansen terwijl aan de andere kant OFC zo nu en dan tot hele leuke aanvallen toe kwam.

Ik stond lekker in het zonnetje en had geen moeilijke wedstrijd. Één keer was de scheidsrechter even te gretig toen hij dacht dat de bal over de zijlijn gegaan was. Deze bleef echter tussen 2 liggende spelers net op de lijn liggen, vandaar dat mijn vlagsignaal achterwege bleef.

En zoals bekend is, was de kantine na afloop in no time leeg inclusief de spelers.
 

Deathprod

Well-known member
Klopt, ze hebben een bestuur met onder meer enkele vriendelijke dames.

Gemeente wil ook de financien inzien, dat gaat dus niet meer goedkomen met de club. Belastingdienst komt altijd wat later, maar het zal ongetwijfeld weer om tonnen zwart geld gaan die niemand gaat terug betalen.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Over 2 uurtjes de aanstelling voor 2 februari.

Gezien mijn wedstrijden daarvoor blijven er 3 wedstrijden over in de Derde Divisie:

Hercules - Westlandia
UNA - Hoogland
Jong ADO Den Haag - HSC '31

Ik gok op de eerste.
 
Bovenaan