Derde divisie zondag 2019/2020

de waan

Well-known member
Kaartloos, maar wel 1 keer "Hou je muil nu joh" naar een UNA speler.

Ach, in 7 minuten weggegeven. Zonde en totaal onnodig.

Vorige week de betreffende scheidsrechter geïnterviewd voor de krant. Met het oog op dit citaat, moest ik dus wel hard lachen om de "hou je muil"-tweet.

Schermafbeelding 2020-01-21 om 10.00.28.png - Click image for larger version  Name:	Schermafbeelding 2020-01-21 om 10.00.28.png Views:	0 Size:	60,5 KB ID:	740597
 

SC Heerenveen

Well-known member
Vorige week de betreffende scheidsrechter geïnterviewd voor de krant. Met het oog op dit citaat, moest ik dus wel hard lachen om de "hou je muil"-tweet.


Ik vind er nogmaals niks geks aan. Als je hoort wat wij tijdens een wedstrijd naar ons toe geroepen krijgen van de staf en spelers, dan mogen wij best wat terug zeggen. Doe ik ook hoor. Heb wel geleerd om zo nu en dan zelf een grote bek op te zetten wanneer ze dat tegen mij ook doen. Zoals bij Jong ADO Den Haag en Lienden eerder dit seizoen, voelde best goed toen ik er tegen in ging haha.
 

Fregge

Well-known member
Het is ook begrijpelijk hoor. Het is alleen iets wat je niet heel snel hoort als supporter zijnde omdat de scheids meestal een meter of 30 van je af is.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Wat natuurlijk ook kan ... Hoofdklasse 2 februari: Alcides - Hoogeveen. 25 minuten rijden, haha. Met trio welke normaal gesproken niveau hoger actief is, beladen wedstrijd misschien?
 

de waan

Well-known member
Ik vind er nogmaals niks geks aan. Als je hoort wat wij tijdens een wedstrijd naar ons toe geroepen krijgen van de staf en spelers, dan mogen wij best wat terug zeggen. Doe ik ook hoor. Heb wel geleerd om zo nu en dan zelf een grote bek op te zetten wanneer ze dat tegen mij ook doen. Zoals bij Jong ADO Den Haag en Lienden eerder dit seizoen, voelde best goed toen ik er tegen in ging haha.

Ik ook niet, maar daarom is het wel grappig.
 

SC Heerenveen

Well-known member
Wat natuurlijk ook kan ... Hoofdklasse 2 februari: Alcides - Hoogeveen. 25 minuten rijden, haha. Met trio welke normaal gesproken niveau hoger actief is, beladen wedstrijd misschien?

Oh ja, met scheidsrechter ... Luuk Timmer!

Leuk vind ik, aangezien ik samen met hem naar toernooi in Zweden ben geweest.
 

de waan

Well-known member
Mooie pot. Kan hij ook zijn ouders weer bezoeken in Apeldoorn dat weekend. Zet hem op met elkaar.
 

Unregistere

Well-known member
Vanavond nog het restantje tussen Jong ADO Den Haag en FC Lienden, stand momenteel 1-1.

Maar eerst nog even de rangen en standen na afgelopen zondag, met nog heel veel clubs die op de gevreesde 14e t/m 17e plek kunnen belanden!!!

Speelronde 18

DEM - ADO '20 2-2
EVV - Dongen 1-0
Hercules - FC Lienden 3-0
OFC - Groene Ster 4-0
OSS '20 - Gemert 4-2
Quick - HSC '21 2-0
UNA - Blauw Geel '38 4-1
Westlandia - Hoogland 5-2

STAND

1. OSS '20 17-43
2. OFC 17-33
3. Gemert 17-28
4. HSC '21 17-27
5. Dongen 17-25 (+9)
6. Blauw Geel '38 17-25 (-3)
7. UNA 17-24
8. EVV 17-21 (+1, 22 goals voor)
=. Quick 17-21 (+1, 22 goals voor)
10. Groene Ster 17-21 (-4)
11. Jong ADO Den Haag 15-20
12. ADO '20 17-19 (-3)
13. Westlandia 17-19 (-8)
14. DEM 17-18 (-5)
15. Hercules 17-18 (-6)
16. Hoogland 17-16
17. FC Lienden 16-14

Topscorers:

1. Jos Peltzer (OSS '20) 14
2. Thijs van Pol (Gemert) 12
3. Tim Freriks (OFC) 11
4. Henk Baum (Hoogland) 9
=. Bilal El Amrani (OFC) 9
=. Mart van de Gevel (Westlandia) 9
=. Rick Polman (EVV) 9

G%C3%B6khan-Ya%C5%9Far-Gokhan-Yasar-Hercules-1000x600.jpg

Winteraanwinst Gökhan Yasar was belangrijk voor Hercules, dat mede dankzij zijn twee treffers won van FC Lienden
 

Unregistere

Well-known member
Vooralsnog 'no spang' in Oostzaan:

DE RECHTER HEEFT GESPROKEN. SPORTPARK OFC BLIJFT OPEN!
Na een lange zitting op 21 januari j.l. waarin de advocaten van de gemeente Oostzaan, Stichting Sportpark Twiskeweg en OFC uitgebreid de tijd kregen hun betoog en verweer te houden heeft de rechter vandaag besloten dat het bevel voor sluiten van het Sportpark door burgemeester Meerhof wordt geschorst. Dit betekent dat het Sportpark in ieder geval open blijft totdat door de Burgemeester op het bezwaarschrift van O.F.C., gericht tegen de sluiting, zal zijn beslist.
Wij betreuren de gang van zaken welke afgelopen week is geëscaleerd met de korte sluiting van het Sportpark, maar zijn blij dat er voor nu duidelijkheid is en OFC zich weer kan bezighouden met het organiseren van voetbalwedstrijden en trainingen.
Tijdens de zitting ontving het bestuur van OFC een uitnodiging van de gemeente Oostzaan om weer met elkaar in gesprek te gaan. Het bestuur heeft altijd aangegeven in overleg te willen blijven en zal graag op de uitnodiging ingaan met de wens de lucht tussen gemeente en OFC voor eens en altijd te klaren.

Bestuur OFC.

Van de clubsite.
 
Bovenaan