Vorige week de betreffende scheidsrechter geïnterviewd voor de krant. Met het oog op dit citaat, moest ik dus wel hard lachen om de "hou je muil"-tweet.
Ik vind er nogmaals niks geks aan. Als je hoort wat wij tijdens een wedstrijd naar ons toe geroepen krijgen van de staf en spelers, dan mogen wij best wat terug zeggen. Doe ik ook hoor. Heb wel geleerd om zo nu en dan zelf een grote bek op te zetten wanneer ze dat tegen mij ook doen. Zoals bij Jong ADO Den Haag en Lienden eerder dit seizoen, voelde best goed toen ik er tegen in ging haha.
Wat natuurlijk ook kan ... Hoofdklasse 2 februari: Alcides - Hoogeveen. 25 minuten rijden, haha. Met trio welke normaal gesproken niveau hoger actief is, beladen wedstrijd misschien?
Dan kun je hem leren om in dialect "Hou nu je muil joh" te roepen.
De FIOD is vier jaar geleden al op bezoek geweest.
Deze uitspraak kan je nog wel eens punten gaan kosten ...Kan ze ook buitenlanders noemen.
Deze uitspraak kan je nog wel eens punten gaan kosten ...
Mij als Fries buitenlander noemen.
Deze uitspraak kan je nog wel eens punten gaan kosten ...
Mij als Fries buitenlander noemen.
Ja, meters buitenspel ... Maar ja, ik was even afgeleid omdat jij je kaasplankje stond te showen.Er stonden nog 3 bakken kaas klaar he. Hoeveelheid kaas werd bepaald door aantal keer dat je ons had kunnen helpen. Maar tja, die ene goal he...
Jong ADO Den Haag heeft het restantje tegen Lienden met 1-3 gewonnen en klimt dus naar het linkerrijtje.
DE RECHTER HEEFT GESPROKEN. SPORTPARK OFC BLIJFT OPEN!
Na een lange zitting op 21 januari j.l. waarin de advocaten van de gemeente Oostzaan, Stichting Sportpark Twiskeweg en OFC uitgebreid de tijd kregen hun betoog en verweer te houden heeft de rechter vandaag besloten dat het bevel voor sluiten van het Sportpark door burgemeester Meerhof wordt geschorst. Dit betekent dat het Sportpark in ieder geval open blijft totdat door de Burgemeester op het bezwaarschrift van O.F.C., gericht tegen de sluiting, zal zijn beslist.
Wij betreuren de gang van zaken welke afgelopen week is geëscaleerd met de korte sluiting van het Sportpark, maar zijn blij dat er voor nu duidelijkheid is en OFC zich weer kan bezighouden met het organiseren van voetbalwedstrijden en trainingen.
Tijdens de zitting ontving het bestuur van OFC een uitnodiging van de gemeente Oostzaan om weer met elkaar in gesprek te gaan. Het bestuur heeft altijd aangegeven in overleg te willen blijven en zal graag op de uitnodiging ingaan met de wens de lucht tussen gemeente en OFC voor eens en altijd te klaren.
Bestuur OFC.