Derde divisie zondag 2019/2020

Unregistere

Well-known member
Hij had nummer 4.

EKJDZSzXsAAUMhD.jpg:large


De ingevallen Mijland dus. Niet te verwarren met de kasteelheer, want dat is met een kippenei.
 

Unregistere

Well-known member
Maar sowieso, welke scheidsrechters vinden jullie nu ?cht goed? In die zin dat je eigenlijk elke wedstrijd die ze van je team fluiten, wel het idee hebt dat het goed is verlopen? Ik kan er niet zo gek veel noemen eigenlijk. Waarbij ik uiteraard besef dat ze een heel moeilijke taak hebben hoor, maar toch... Ben ik wel benieuwd naar.

Ik zag z'n foto al, maar ken hem niet. De andere assistent kan het onmogelijk zijn, dat is echter stugge Fries haha. De broekies willen zich nog wel eens heel erg bewijzen zullen we maar zeggen.

Die grens met dat Gordon-kapsel uit begin jaren negentig is een Fries? Grappig, wist ik niet. Heb hem al vaker gezien.
 

Fregge

Well-known member
Maar sowieso, welke scheidsrechters vinden jullie nu ?cht goed? In die zin dat je eigenlijk elke wedstrijd die ze van je team fluiten, wel het idee hebt dat het goed is verlopen? Ik kan er niet zo gek veel noemen eigenlijk. Waarbij ik uiteraard besef dat ze een heel moeilijke taak hebben hoor, maar toch... Ben ik wel benieuwd naar.

De beste scheidsrechters vallen eigenlijk niet op. Zo heel simpel is het.
 

Fregge

Well-known member
Ja, ik ben inderdaad niet zo iemand die een scheidsrechter direct slecht vindt als hij een keer beslissing moet nemen die voor een HHC nadelig uitpakt.

Ik ook niet hoor. Integendeel. Op zich kan ik vaak best inkomen met een scheids als hij fluit. Ik roep wel altijd (ik ben en blijf supporter en regel 1 van supporter zijn is dat je ALTIJD moet roepen, ook al weet je dat je ongelijk hebt), maar ik denk dat hij beter had kunnen optreden zondag.
 

Unregistere

Well-known member
Ik ook niet hoor. Integendeel. Op zich kan ik vaak best inkomen met een scheids als hij fluit. Ik roep wel altijd (ik ben en blijf supporter en regel 1 van supporter zijn is dat je ALTIJD moet roepen, ook al weet je dat je ongelijk hebt), maar ik denk dat hij beter had kunnen optreden zondag.

Als ze maar een beetje inlevingsvermogen hebben. Maar daar wordt op de cursus tegenwoordig aandacht aan besteed, dat is wel een goede zaak.
 

Fregge

Well-known member
Ze schijnen een stuk beter in te leven met de thuisploeg als je ze goed ontvangt. Ik denk dat als je bij sommige scheidsrechters (misschien ook wel grensrechters) voor een wedstrijd een soort van kaasplankje aanbiedt, dat je ze heel de wedstrijd mee hebt. Twijfelgevallen, twee benen vooruit, als speler bal uit de goal slaan. "Nee hoor, niks gezien".
 

Unregistere

Well-known member
Ze schijnen een stuk beter in te leven met de thuisploeg als je ze goed ontvangt. Ik denk dat als je bij sommige scheidsrechters (misschien ook wel grensrechters) voor een wedstrijd een soort van kaasplankje aanbiedt, dat je ze heel de wedstrijd mee hebt. Twijfelgevallen, twee benen vooruit, als speler bal uit de goal slaan. "Nee hoor, niks gezien".

Achter Het IJzeren Gordijn deden ze dat vroeger met bontjassen, horloges en dames van lichte zeden.
 

Joost

Well-known member
Maar sowieso, welke scheidsrechters vinden jullie nu ?cht goed? In die zin dat je eigenlijk elke wedstrijd die ze van je team fluiten, wel het idee hebt dat het goed is verlopen? Ik kan er niet zo gek veel noemen eigenlijk. Waarbij ik uiteraard besef dat ze een heel moeilijke taak hebben hoor, maar toch... Ben ik wel benieuwd naar.

Ik heb het nu natuurlijk wel over lager amateurniveau maar daar lopen er bij ons ook een paar rond die eigenlijk altijd prima fluiten.
Natuurlijk ben je het altijd wel een keer met ze oneens maar ik vind het vooral belangrijk dat ze de wedstrijd in de hand hebben, duidelijk zijn richting spelers en toeschouwers en consequent zijn.

Laatst hadden we er eentje die normaal prima fluit maar die keer geen beste indruk maakte. Die verontschuldigde zich na de wedstrijd bij beide grensrechters met de woorden; 'jullie waren vandaag beter in vorm dan ik'
 

de waan

Well-known member
Ajax stond toch juist bekend om de grote hoeveelheid bontjassen die er rond liepen aan de Middenweg?
 

De Groene Scout

Well-known member
Wat een geneuzel hier. On topic dan maar. Komend weekend ronde 14 met alle duels op zondag.

Quick - FC Lienden
DEM - Hercules
Hoogland - Jong ADO Den Haag
HSC'21 - ADO'20
UNA - Gemert
EVV - sv OSS 1920
Blauw Geel '38 - Groene Ster
OFC - Dongen
Westlandia is vrij.
 
Bovenaan