Derde Divisie B seizoen 2021/2022

SC Heerenveen

Well-known member
Hij was wel ontzettend vervelend bij JOS Watergraafsmeer tegen Unitas weet ik nog wel, daar stond ik toen voor hem te vlaggen.
 

noordooster

Well-known member
Ik heb Gemert 2x zien voetballen en zien winnen in Staphorst.
De eerste keer ging het om promotie naar de derde divisie.
De tweede keer was het een bekerwedstrijd eerder dit seizoen, en toen had Gemert ook een indrukwekkende schare supporters meegenomen.
Beide keren vond ik de winst van Gemert verdiend.
 

De Groene Scout

Well-known member
Deze nederlaag zag ik even niet aankomen. Vertrouwen was groot en prima voorbereiding op de 2e seizoenshelft met fitte groep.
Keek in eerste instantie wel een beetje op van de opstelling, daar ontbraken dan toch wel weer een paar spelers die ik wel had verwacht.
Jammer, kruipt flink in elkaar onderin, we staan er direct weer helemaal tussen. Met een winst hadden we even wat lucht gehad.
 

De Groene Scout

Well-known member
Het zat weer niet mee vanmiddag. Enkele spelers ziek / positief getest waardoor er weer iets geschoven moest worden. Kijk wel een beetje op van bepaalde keuzes op dit moment. Maar ja, 2x verloren in een duel tegen ploeg die onder je staat. Dat is niet best en misschien moeten we wel concluderen dat dit net een niveautje te hoog is momenteel voor HSC'21.
Volgende week in ieder geval weer een keer thuis; dan moeten er 3 punten worden bijgeschreven, anders denk ik niet dat het nog goed komt dit seizoen.

@SC Heerenveen nog goed nat geworden vanmiddag?
 

Fregge

Well-known member
Gelijkwaardige pot in Veghel. Beide hadden kansen op meer maar konden ze niet afmaken. Dus de 1-1 was een goede afspiegeling
 
Bovenaan