SC Heerenveen
Well-known member
Zondag 21 november gaat de reis naar Heerlen voor Groene Ster - Hoogland.
Veel plezier! Ik zou het wel Heerlerheide noemen want daar zijn ze nogal gevoelig voor.Zondag 21 november gaat de reis naar Heerlen voor Groene Ster - Hoogland.
Ja klopt, daar ligt het officieel wel haha.Veel plezier! Ik zou het wel Heerlerheide noemen want daar zijn ze nogal gevoelig voor.
Misschien kan Satyr komen kijken, die woont op loopafstand.
Ik kom kijken, mention me de 20e nog even een keerJa klopt, daar ligt het officieel wel haha.
Ik neem aan dat @Satyr mij als mede Friese fan wel even in actie wil zien langs de zijlijn.
Positief puntje; alle duels gingen door!Het is weer gezellig hier met al die klaagzangen.
Nou inderdaad, het is maar voetbal.Het is weer gezellig hier met al die klaagzangen.
Persoonlijk hoop ik niet dat ze nu de competities stil gaan leggen.Positief puntje; alle duels gingen door!
Het is maar voetbal? Hier leven we wekelijks naar toe! Beetje geinen met grensrechters en zoNou inderdaad, het is maar voetbal.
In het zondagvoetbal kent men geen tokkies.Ik dacht, dat de burgemeester de wedstrijd had verboden vanwege mogelijke supportersrellen buiten de accommodatie.
Alle zaterdagploegen dus. Redenen waarom nu een derby niet door kan gaan bedoel jeHouen zo. Pas maar op als je volgend jaar naar Harkema, Rijssen of Staphorst moet.