Eenvoudige winst voor Gemert 2-5.Geluksvogel ben ik toch, één wedstrijd morgen in de Derde Divisie. Maar ik ben erbij! Bij ADO '20 - Gemert.
Heel stabiel. Bij OFC verwacht je vroeg of laat toch wel weer een inzinking. Het blijft een broodvoetballersteam.Ongelofelijk he, hoe die ongeslagen blijven
Sorry, geen verslag zie ik nu :-(Mijn verslag volgt nog.
Volgende week zondag in ieder geval Unitas tegen Hollandia voor mij als eerste ASR.
Als je nog enige invloed hebt, zorg dan wel even dat Unitas wint.Lekker weer is anders zeg.
Zorg jij er dan voor dat het droog blijft?Als je nog enige invloed hebt, zorg dan wel even dat Unitas wint.
Gelijkwaardige pot in Veghel. Beide hadden kansen op meer maar konden ze niet afmaken. Dus de 1-1 was een goede afspiegeling
Ik ook niet haha. De uiteindelijke uitleg was dat een speler hinderlijk buitenspel liep (een meter of 16 van de keeper af). Maar in de video die ik zag liep de speler geen buitenspel (althans, vanuit dat beeld). Wel dicht bij de muur. Hier de video:Ik las dat Groene Ster op 0-2 kwam maar dat de grensrechter de boel afvlagde. Zelfs de trainer van Blauw Geel snapte niet waarom.