Derde Divisie A 2024/2025

de waan

Well-known member
Ik was erbij, echt idioot dat je deze wedstrijd verliest. Twee joekels van verdedigingsfouten, terwijl je de hele wedstrijd domineert. Maar het scoren gaat zo verrekte moeizaam.

de waan

Well-known member
Wel onhandig om direct na de aansluitingstreffer te wisselen, waardoor het momentum ineens wegzakte.

De Groene Scout

Well-known member
1 ding weet ik wel, die Meijer heeft op dit moment geen 'kutkeeper' bij TEC.
Echt niet normaal vandaag, die keeper had echt alles.
Kansenverhouding 7-2 en met 0-1 verliezen. Het is niet anders, zitten echt in de hoek waar de klappen vallen.

SC Heerenveen

Well-known member
2-0 vanmiddag bij DVS '33 Ermelo - DOVO. Ging prima, beoordelaar vond dat ook en heeft bonus gegeven op buitenspel. Die had ik vrij veel vanmiddag.

Dinsdag de wedstrijd Volendam - Quick Boys en dan woensdagavond de halfjaarlijkse conditietest lopen in Kampen.

SC Heerenveen

Well-known member
Conditietest gehaald! Vrij soepeltjes eigenlijk.

Morgen nog fluiten bij Go Ahead Eagles O17 - Buitenveldert O17 en dan zondag weer naar de club van Oma Blauw Geel en @Fregge 🧀😋

de waan

Well-known member
Leuk, maar dit heeft allemaal niks met de Derde Divisie A te maken.

Weer een bonuspunt gepakt, tegen de koploper nog wel. En dat hadden er ook best 3 kunnen zijn afgaande op de berichten.

We krijgen weer wat kleur op de wangen.

De Groene Scout

Well-known member
Prima wedstrijd gisteren tegen de koploper. Vooral met veel strijd en passie gespeeld.
Als je dit niveau wekelijks aantikt komen er nog wel meer punten.
Terechte 2-2 met zelfs de betere kansen op 3 punten voor HSC'21.
Was weer eens gezellig druk op het Scholtenhagen. De penningmeester was tevreden.

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag mag ik ervaren hoe ze het gaan doen tegen Hercules uit Utrecht, ben benieuwd!
Ik heb er eigenlijk best veel vertrouwen in .
Laatste 3-4 wedstrijden zijn goed en wordt er gretig en met vertrouwen gespeeld.
Concurrenten onderin grotendeels verloren gisteren, dus zou handig zijn om daar dan eens gebruik van te maken.
Hercules lijkt dan een mooie tegenstander die vast in de middenmoot staat.

De Groene Scout

Well-known member
Lijkt goed te komen; 1-3 op het bord met nog een kwartiertje te spelen.
Alle 3 aanvallers ook gescoord vandaag. De 3e divisie is nog niet van ons af.

Bovenaan