Derde Divisie A 2024/2025

noordooster

Well-known member
Net niet; 0-4
Genemuiden kan de punten ook goed gebruiken. Het loopt daar nog niet zo gesmeerd als vorig seizoen. Trainer Rene van der Weij stopt daar aan het eind van dit seizoen.
Harkemase Boys verslaat Excelsior '31 met 1-0. Ook dit seizoen blijkt HB weer een goede subtopper.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Phoe, da's lekker. Laatste minuut ook, maar wel verdiend als ik het zo las. Veel paal en lat daarvoor al.

Ik was tussendoor wel even aan het somberen. Huizen en DEM dik voor en bij ons nog 0-0. Maar uitendelijk verloor Huizen nog en pakte DEM maar een puntje. En dus ineens weer naar plek 15.

Was je erbij, @De Groene Scout ?

De Groene Scout

Well-known member
Ik was er niet bij. Was wel de bedoeling, maar beetje krap in de tijd met jeugdactiviteiten en paar 'thuis- klusjes.
Volgende week nog een positief resultaat tegen Harkema en het leven ziet er al weer een stuk florissanter uit.

De Groene Scout

Well-known member
1-2 lijkt dat het spannend was, maar eigenlijk was het dat niet.
Eerste kwartiertje deden we goed mee, maar daarna waren de Friezen gewoon beter.
Na de thee ook redelijk meegespeeld, we doen ons best, maar we creëren gewoon te weinig.

11 puntjes halverwege, met nog zeker wel kansen om enkele plekken te stijgen, maar wordt een lang en zwaar seizoen. .

SC Heerenveen

Well-known member
Vanmiddag naar Urk - HSC '21, ben benieuwd of het doorgaat ... Samen met ASR waarmee ik dit weekend weg ben in Zeewolde. Met scheidsrechter vereniging van Apeldoorn waar ik lid van ben.

Abubakari

Well-known member
En Ajax geeft zelfs een 3-0 voorsprong weg, 3-3 tegen Excelsior ‘31.

Kian Visser (Harkemase Boys) zette zijn open sollicitatie bij Cambuur geen kracht bij met doelpunten.

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag naar Urk - HSC '21, ben benieuwd of het doorgaat ..
En wat vond je er van?
Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Na de thee mocht hij eindelijk meedoen en scoorde direct. Vanaf nu niet meer over twijfelen en gewoon 15 potjes achter elkaar opstellen, dan kan het nog, anders is het over en uit.

SC Heerenveen

Well-known member
En wat vond je er van?
Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Na de thee mocht hij eindelijk meedoen en scoorde direct. Vanaf nu niet meer over twijfelen en gewoon 15 potjes achter elkaar opstellen, dan kan het nog, anders is het over en uit.
Ik vond jullie best aardig spelen eigenlijk. Alleen de laatste pass was net niet goed. Over de hele wedstrijd hadden jullie minimaal een gelijkspel verdiend. Urk moest het vooral van uitvallen hebben, jullie hadden vooral de bal en bepaalden de wedstrijd grotendeels.

Helaas moet ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat de 1-0 van Urk buitenspel was. Ben benieuwd of je het ontdekken kan op beeld. Was in minuut 6, dus wel redelijk bepalend.

de waan

Well-known member
Daar verbaasde ik me ook wel over. Zeker omdat je dan een speler in de spits zet die helemaal geen spits is.

Zondag tegen DEM móét drie punten opleveren. Maar eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een stapje terug. Op wat oplevingen na (vooral de laatste twee seizoenen) zit dat er ook al een hele tijd aan te komen.

de waan

Well-known member
Was trouwens eindelijk de eerste treffer van Vonk. Hopelijk doet de theorie van de ketchupfles opgeld.

de waan

Well-known member
Het kan zeker nog wel. Ook Huizen, TEC, Excelsior'31 en Urk zijn geen hoogvliegers. Maar ja, van die laatste verlies je wel gewoon twee keer, dus dan ben je zelf kennelijk ook niet zo goed.

De Groene Scout

Well-known member
Helaas moet ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat de 1-0 van Urk buitenspel was. Ben benieuwd of je het ontdekken kan op beeld. Was in minuut 6, dus wel redelijk bepalend.
Scheidsrechter heeft gisteren inderdaad nog contact gehad met onze video-man en bevestigd dat het inderdaad buitenspel was. Speler die scoorde kwam van achter de achterlijn weer het veld inlopen om de bal binnen te tikken. Echt schandalig dit.

Bovenaan