Heb jij afgelopen zondag het fluitsignaal bij Studio Voetbal gezien? Daar was ie nog wel bij Achilles.Ik dacht even bij Achilles, maar dat was offtopic geweest natuurlijk.
Genemuiden kan de punten ook goed gebruiken. Het loopt daar nog niet zo gesmeerd als vorig seizoen. Trainer Rene van der Weij stopt daar aan het eind van dit seizoen.Net niet; 0-4
En wat vond je er van?Vanmiddag naar Urk - HSC '21, ben benieuwd of het doorgaat ..
Ik vond jullie best aardig spelen eigenlijk. Alleen de laatste pass was net niet goed. Over de hele wedstrijd hadden jullie minimaal een gelijkspel verdiend. Urk moest het vooral van uitvallen hebben, jullie hadden vooral de bal en bepaalden de wedstrijd grotendeels.En wat vond je er van?
Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Na de thee mocht hij eindelijk meedoen en scoorde direct. Vanaf nu niet meer over twijfelen en gewoon 15 potjes achter elkaar opstellen, dan kan het nog, anders is het over en uit.
Daar verbaasde ik me ook wel over. Zeker omdat je dan een speler in de spits zet die helemaal geen spits is.Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Scheidsrechter heeft gisteren inderdaad nog contact gehad met onze video-man en bevestigd dat het inderdaad buitenspel was. Speler die scoorde kwam van achter de achterlijn weer het veld inlopen om de bal binnen te tikken. Echt schandalig dit.Helaas moet ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat de 1-0 van Urk buitenspel was. Ben benieuwd of je het ontdekken kan op beeld. Was in minuut 6, dus wel redelijk bepalend.