Derde Divisie A 2024/2025

SC Heerenveen

Well-known member
Zondag gezellig naar @Fregge ! Blauw Geel '38 tegen GOES. Ben benieuwd of de kaas goed ingekocht is.

Maar morgen eerst een heerlijke wedstrijd als scheidsrechter. Voor het eerst een aanstelling in de hoogste jeugdgroep en niet zomaar eentje, AZ O17 tegen Ajax O17! 🤗🤩

De Groene Scout

Well-known member
Krijg ook nu weer dezelfde reacties door. 1-0 nederlaag en we hadden meer verdiend.
Als het tegen deze ploegen al niet lukt een keer iets weg te sprokkelen, dan denk ik dat het wel een gelopen koers is.
Ik heb de handdoek geworpen; we gaan terug naar de 4e divisie.

de waan

Well-known member
Gaat Quick niet promoveren dan?

Ik denk overigens dat we best vier ploegen onder ons kunnen houden, het lijkt erop dat 45 punten niet nodig is dit seizoen.

noordooster

Well-known member
Net niet; 0-4
Genemuiden kan de punten ook goed gebruiken. Het loopt daar nog niet zo gesmeerd als vorig seizoen. Trainer Rene van der Weij stopt daar aan het eind van dit seizoen.
Harkemase Boys verslaat Excelsior '31 met 1-0. Ook dit seizoen blijkt HB weer een goede subtopper.

Laatst bewerkt:

de waan

Well-known member
Phoe, da's lekker. Laatste minuut ook, maar wel verdiend als ik het zo las. Veel paal en lat daarvoor al.

Ik was tussendoor wel even aan het somberen. Huizen en DEM dik voor en bij ons nog 0-0. Maar uitendelijk verloor Huizen nog en pakte DEM maar een puntje. En dus ineens weer naar plek 15.

Was je erbij, @De Groene Scout ?

De Groene Scout

Well-known member
Ik was er niet bij. Was wel de bedoeling, maar beetje krap in de tijd met jeugdactiviteiten en paar 'thuis- klusjes.
Volgende week nog een positief resultaat tegen Harkema en het leven ziet er al weer een stuk florissanter uit.

noordooster

Well-known member
Genemuiden versloeg gisteren Ajax met 1-2 .
En de enige vertegenwoordiger uit de 3 noordelijke provincies, Harkemase Boys, wint met 1-2 bij nr voorlaatst HSC'21.
De top, IJsselmeervogels, Sparta Nijkerk, DVS'33 en DOVO staat binnen schootsafstand.
Halverwege het seizoen heeft onderin HBC nog maar 6 punten.

De Groene Scout

Well-known member
1-2 lijkt dat het spannend was, maar eigenlijk was het dat niet.
Eerste kwartiertje deden we goed mee, maar daarna waren de Friezen gewoon beter.
Na de thee ook redelijk meegespeeld, we doen ons best, maar we creëren gewoon te weinig.

11 puntjes halverwege, met nog zeker wel kansen om enkele plekken te stijgen, maar wordt een lang en zwaar seizoen. .

Bovenaan