De Groene Scout
Well-known member
Gisteravond de trainer van HSC'21 gesproken en aangegeven dat hij zich zondag moet gedragen @SC Heerenveen
Hahaha, kans is groot dat ik van hem minder last heb dan die van Urk. Ik beschik misschien nog over iets teveel inlevingsvermogen, want hij is zeker minimaal 4x een meter in het veld geweest. Lieve grensrechter ben ik toch.Gisteravond de trainer van HSC'21 gesproken en aangegeven dat hij zich zondag moet gedragen @SC Heerenveen
Ik was niet sarcastisch. Nee, hij wilde mij niet wisselen. Echt een wisselspeler.Bedoelde die teammanager niet dat jij moest wisselen? Of snap ik jullie sarcastische ondertoon niet
… 😱Ik vind dat we maar eens moeten uitspreken voor een prijsje te gaan. Gezien de afgelopen twee seizoenen mag je best een keer wat ambitieuzer zijn. Peridoetitel, hup.
Thuis met 4-1 verloren. Ook nog tegen Ajax, komt extra hard aan bij de Groene Scout.Hsc'21 0-2 achter
Dus staan ze straks onderaan
Ja, ik ga de komende 30 jaar weer JMD'en.
Ik snap je teleurstelling, @De Groene Scout Het eerste half uur leek gelijkwaardig, maar daarna bleek wel dat de Ajax amateurs een beter spelinzicht hadden en de meer technische spelers. Een kwestie van tijd tot de doelpunten zouden vallen. In de eerste helft nog een doelpunt en grote kans van Ajax afgevlagd voor buitenspel.Was geen fijne zondag. Ook op tijd naar huis gegaan.
Loopt echt van geen kant; bepalende spelers geven niet thuis en jonge talenten uit de regio nog niet klaar voor een stapje hoger. Komt bij dat beide backs niet inzetbaar zijn en je daardoor noodgedwongen moet schuiven.
De eerste 3 tegenstanders staan aan het eind van de rit niet in de top 5 en toch haal je er geen punten tegen, dat baart zorgen.
@SC Heerenveen kon er niets aan doen vandaag, die heb ik niet kunnen betrappen op een foutje; zijn collega aan de overkant had bij de 3-0 en de 4-1 wel een vuiltje in het oog en miste 2 buitenspelsituaties. Maar daardoor hebben we niet verloren. Het is gewoon te weinig wat er gebracht wordt.
Woensdag gaat de knop om; bekerrpotje tegen Capelle. Alles op de beker dit jaar!!!!
Toch maar alles op de competitie lijkt mij.Woensdag gaat de knop om; bekerrpotje tegen Capelle. Alles op de beker dit jaar!!!!
Klopt; seizoen 2025/2026 wordt ons seizoen (wel in de 4e divisie)Toch maar alles op de competitie lijkt mij.
Leuk! Kom je mij even de hand schudden? @De Groene Scout durfde het niet aan zondag. 😜Ik heb nog een vrije zondag. Misschien toch zelf maar eens ramptoerist gaan spelen in Tiel.