Derde Divisie A 2024/2025

SC Heerenveen

Well-known member
Gisteravond de trainer van HSC'21 gesproken en aangegeven dat hij zich zondag moet gedragen @SC Heerenveen
Hahaha, kans is groot dat ik van hem minder last heb dan die van Urk. Ik beschik misschien nog over iets teveel inlevingsvermogen, want hij is zeker minimaal 4x een meter in het veld geweest. Lieve grensrechter ben ik toch.

Opmerkelijk genoeg ben ik ook zondag 8 september ASR bij jullie in de uitwedstrijd tegen TEC. Er waren 3 opties, waarvan 2 in de 3e divisie en eentje in de 2e divisie, maar deze had ik niet verwacht aangezien ik jullie zondag ook heb.
 

Fregge

Well-known member
Bedoelde die teammanager niet dat jij moest wisselen? Of snap ik jullie sarcastische ondertoon niet
 

De Groene Scout

Well-known member
DVS'33, Urk en DOVO winnen ook hun 3e wedstrijd.
Onderin nog veel ploegen op 0,1 of 3 punten als HSC'21 morgen wint gaan ze van plek 17 naar plek 10.
Moet maar weer eens gebeuren.
 

De Groene Scout

Well-known member
Was geen fijne zondag. Ook op tijd naar huis gegaan.
Loopt echt van geen kant; bepalende spelers geven niet thuis en jonge talenten uit de regio nog niet klaar voor een stapje hoger. Komt bij dat beide backs niet inzetbaar zijn en je daardoor noodgedwongen moet schuiven.
De eerste 3 tegenstanders staan aan het eind van de rit niet in de top 5 en toch haal je er geen punten tegen, dat baart zorgen.

@SC Heerenveen kon er niets aan doen vandaag, die heb ik niet kunnen betrappen op een foutje; zijn collega aan de overkant had bij de 3-0 en de 4-1 wel een vuiltje in het oog en miste 2 buitenspelsituaties. Maar daardoor hebben we niet verloren. Het is gewoon te weinig wat er gebracht wordt.

Woensdag gaat de knop om; bekerrpotje tegen Capelle. Alles op de beker dit jaar!!!!
 

SC Heerenveen

Well-known member
Was geen fijne zondag. Ook op tijd naar huis gegaan.
Loopt echt van geen kant; bepalende spelers geven niet thuis en jonge talenten uit de regio nog niet klaar voor een stapje hoger. Komt bij dat beide backs niet inzetbaar zijn en je daardoor noodgedwongen moet schuiven.
De eerste 3 tegenstanders staan aan het eind van de rit niet in de top 5 en toch haal je er geen punten tegen, dat baart zorgen.

@SC Heerenveen kon er niets aan doen vandaag, die heb ik niet kunnen betrappen op een foutje; zijn collega aan de overkant had bij de 3-0 en de 4-1 wel een vuiltje in het oog en miste 2 buitenspelsituaties. Maar daardoor hebben we niet verloren. Het is gewoon te weinig wat er gebracht wordt.

Woensdag gaat de knop om; bekerrpotje tegen Capelle. Alles op de beker dit jaar!!!!
Ik snap je teleurstelling, @De Groene Scout Het eerste half uur leek gelijkwaardig, maar daarna bleek wel dat de Ajax amateurs een beter spelinzicht hadden en de meer technische spelers. Een kwestie van tijd tot de doelpunten zouden vallen. In de eerste helft nog een doelpunt en grote kans van Ajax afgevlagd voor buitenspel.

Ajax tweede helft echt oppermachtig, al probeerde HSC '21 met enig opportunisme gevaarlijk te worden, dit lukte zo af en toe. Eenmaal moest ik goal van HSC '21 afkeuren wegens duidelijk buitenspel.

Één doelpunt wegens vermeend buitenspel hebben we als trio teruggekeken en stilgezet op het moment van de pass. Heel scherpe situatie, maar we waren unaniem dat er van buitenspel geen sprake was. Op welk ander doelpunt je doelt is mij een raadsel. ;-)

Maar dat er wat moet gebeuren dat is wel aan het daglicht gekomen. Ik ben benieuwd zondag.
 

noordooster

Well-known member
Na 3 wedstrijden nog 3 teams ongeslagen. Vooral Urk had ik daar niet verwacht, de andere 2 wel.
Ook de 5 clubs daaronder kon je wel verwachten.
Rohda Raalte en HSC'21 nog puntloos. Ze verloren ook beide hun bekerduel.
Woensdag gaat de knop om; bekerrpotje tegen Capelle. Alles op de beker dit jaar!!!!
Toch maar alles op de competitie lijkt mij.
 

de waan

Well-known member
Ik heb nog een vrije zondag. Misschien toch zelf maar eens ramptoerist gaan spelen in Tiel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Urk wint ook het 4e duel. Nu van het sterker geachte DVS'33. Die gaan dus lekker. Samen met DOVO nu 12 uit 4.
Rohda verloor voor de 4e keer, HSC'21 komt morgen uit bij TEC nog in actie.
 

De Groene Scout

Well-known member
Blij mee, was qua spelbeeld ook terecht heb ik mij laten vertellen.
Een wat rommelige wedstrijd en HSC eindigde met 10 man (2x geel voor Schrijver).
Volgende week Eemdijk thuis; dan maar eens voor de eerste 3-punter gaan.
 
Bovenaan