Derde Divisie A 2024/2025

de waan

Well-known member
Blij mee, was qua spelbeeld ook terecht heb ik mij laten vertellen.
Dat is wel een wat rooskleurige voorstelling van zaken. Het was vooral een weinig enerverend duel, waarbij TEC in de eerste helft uit het niets de 1-0 maakte. Na rust was het toch vooral wachten op de 2-0, TEC was dreigender en de gelijkmaker kwam behoorlijk uit de lucht vallen (de strafschop was ook wel erg goedkoop in mijn ogen). Daarna - zeker na de tweede gele kaart voor Schrijver - was het billen knijpen en overleven. Met wat geluk en een paar geweldige reddingen van Peterman lukte dat. Goed voor de moraal, want wel karakter getoond. Het voetbal komt dan wel weer, hopen we dan maar.

Een uitstekend vlaggende grensrechter, die ik nog riep na afloop, maar hij liep stoïcijns door. En om nou, "hé, sc Heerenveen" te roepen leek me ook wat stom. Pas in de auto onderweg naar huis herinnerde ik me zijn echte naam. :LOL:
 

SC Heerenveen

Well-known member
Ik reageer nog wel even op de wedstrijd en hierboven, maar riep jij na het aflopen van het veld "meneer de grensrechter" dan? 😂 Ik dacht namelijk dat het een verslaggever o.i.d. was en daar zat ik uiteraard niet op te wachten. Hij had ook een notitieboekje of zo bij hem wat mijn gevoel versterkte.
 

de waan

Well-known member
Haha, dat was ik. Zelfs als ik er niet ben als verslaggever, wek ik kennelijk de indruk dat ik verslaggever ben.
 
  • Haha
Waarderingen: PES5

noordooster

Well-known member
DOVO en Urk winnen ook hun 5e wedstrijd en staan ongeslagen bovenaan.
Harkemase Boys verliest helaas met 2-0 van IJsselmeervogels en incasseert ook 2 rode kaarten.
Rohda Raalte heeft het moeilijk op dit niveau. Het staat puntloos onderaan.
 

noordooster

Well-known member
Ook debutant Huizen doet het nog niet zo goed. Het verloor nu kansloos van Genemuiden.
En ik zie HSC'21 nog wel minimaal in de middenmoot komen.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
En ik zie HSC'21 nog wel minimaal in de middenmoot komen.
Ik niet, het is echt verschrikkelijk op dit moment. Gisteren in 90 minuten voetbal 2x een beetje dreigend voor de goal geweest en op vechtlust moeten we het ook tegen iedere ploeg afleggen. Komen de vele onnauwkeurigheden en opstellingsfouten, vele blessures en schorsingen nog bij. Had gisteren ook zo maar 0-6 kunnen worden.
De makkies hebben we al gehad.
 
Bovenaan