Niet alleen Rohda Raalte heeft het moeilijk....Rohda Raalte heeft het moeilijk op dit niveau. Het staat puntloos onderaan.
Ik niet, het is echt verschrikkelijk op dit moment. Gisteren in 90 minuten voetbal 2x een beetje dreigend voor de goal geweest en op vechtlust moeten we het ook tegen iedere ploeg afleggen. Komen de vele onnauwkeurigheden en opstellingsfouten, vele blessures en schorsingen nog bij. Had gisteren ook zo maar 0-6 kunnen worden.En ik zie HSC'21 nog wel minimaal in de middenmoot komen.
De makkies hebben we al gehad.
In deze situatie ben je volgens mij vooral op zoek naar de 1e overwinning. Wat daarna komt, komt daarna.Volgende week Hercules en daarna achtereenvolgens Rohda Raalte, Huizen en HBC. Dan moeten we wel minimaal op een punt of 8 staan.
Haha, laten we het zo nog maar niet noemen. Het is echt hard werken op dit moment omdat er nog altijd en ook nog wel enige tijd een handvol belangrijke spelers in de lappenmand zit.lek boven?
Ik keek bij de tussenstanden, keurige 2-0 voorsprong. Kijk ik twintig minuten later weer, 2-4 achter. 4 tegengoals in een dik kwartier.HSC en Rohda vanmiddag nog tegenover elkaar.
Ik keek bij de tussenstanden, keurige 2-0 voorsprong. Kijk ik twintig minuten later weer, 2-4 achter. 4 tegengoals in een dik kwartier.