Derde Divisie A 2024/2025

de waan

Well-known member
Haha, dat was ik. Zelfs als ik er niet ben als verslaggever, wek ik kennelijk de indruk dat ik verslaggever ben.

• Haha
Waarderingen: PES5

De Groene Scout

Well-known member
En ik zie HSC'21 nog wel minimaal in de middenmoot komen.
Ik niet, het is echt verschrikkelijk op dit moment. Gisteren in 90 minuten voetbal 2x een beetje dreigend voor de goal geweest en op vechtlust moeten we het ook tegen iedere ploeg afleggen. Komen de vele onnauwkeurigheden en opstellingsfouten, vele blessures en schorsingen nog bij. Had gisteren ook zo maar 0-6 kunnen worden.
De makkies hebben we al gehad.

Baggio

Active member
Volgende week Hercules en daarna achtereenvolgens Rohda Raalte, Huizen en HBC. Dan moeten we wel minimaal op een punt of 8 staan.
In deze situatie ben je volgens mij vooral op zoek naar de 1e overwinning. Wat daarna komt, komt daarna.

De Groene Scout

Well-known member
Koploper DOVO speelt gelijk en de nummers 2 en 3 IJsselmeervogels en Urk winnen beide. Lijkt een kopgroepje te ontstaan.
Onderin pakte Rohda Raalte verrassend 3 punten uit bij Excelsior'31 en behaalde ook HBC een puntje.

Morgen maar eens kijken wat de Groenen doen. Moet maar eens een keer gewonnen worden.

De Groene Scout

Well-known member
2-3 verloren, maar na weken wel weer een strijdend HSC gezien dat eigenlijk ook wel recht had op meer.
Op het eerste half uur na een uur lang prima voetbal gezien met ook 2 hele fraaie goals.
Aanknopingspunten voor de komende weken

De Groene Scout

Well-known member
Haha, laten we het zo nog maar niet noemen. Het is echt hard werken op dit moment omdat er nog altijd en ook nog wel enige tijd een handvol belangrijke spelers in de lappenmand zit.
Maar de groep die over is gaat er vol voor en had vorige week eigenlijk al wel iets verdiend. Toen ging het nog net mis, maar vandaag dus wel een keer aan de goede kant van de score. Dat is wel lekker met hierna Rohda en HBC op het programma. Als we daar ook nog 4 of 6 punten van pakken ziet het er al weer heel anders uit.

De Groene Scout

Well-known member
Bovenin speelde DOVO gelijk en wisten de Vogels op de valreep toch nog 3 punten te maken na meerdere keren achter te hebben gestaan tegen de Ajax amateurs. Sparta N. won van Urk. Ook Harkema en DVS'33 wonnen en deze 6 lijken voorzichtig enige afstand te nemen van de rest.

De Groene Scout

Well-known member
Verrassende nederlaag van IJsselmeervogels gisteren bij TEC. DOVO won wel en neemt de koppositie weer over. Harkema en DVS blijven in het spoor. Urk maakt even een pas op de plaats, na de flitsende start hapert de motor nu een beetje.

Onderin won Huizen van DEM en staan HSC en Rohda vanmiddag nog tegenover elkaar.

De Groene Scout

Well-known member
Echt heel triest. Van 2 kanten een zwakke pot met 2 ploegen die vooral zoekende zijn en ook zeker niet in vorm zijn.
Kort voor rust en kort na rust 2 treffers en langs de lijn rekenden we ons al even rijk. De sint was echter vroeg dit jaar en in 20 minuten tijd gaven we 4 cadeautjes weg. Echt te gek voor worden hoe naïef er gespeeld werd. We missen een leider in het veld die de boel op scherp zet en stuurt. Het is los zand en ook wel een beetje gebrek aan kwaliteit op dit moment. Het wordt een lang en zwaar seizoen.

SC Heerenveen

Well-known member
Afgelopen weekend geen wedstrijd gehad. Vanavond avond 5 van het dorpsfeest. Nog even een laatste avond op karakter. Weer aan dat bier.

Komend weekend op zaterdag in het stadion FC Volendam O19 tegen Cambuur O19 en zondag Rohda Raalte tegen DEM. Volgende week de topper Harkemase Boys tegen DOVO.

Bovenaan