Derde Divisie A 2024/2025

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag naar Urk - HSC '21, ben benieuwd of het doorgaat ..
En wat vond je er van?
Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Na de thee mocht hij eindelijk meedoen en scoorde direct. Vanaf nu niet meer over twijfelen en gewoon 15 potjes achter elkaar opstellen, dan kan het nog, anders is het over en uit.

SC Heerenveen

Well-known member
En wat vond je er van?
Wederom geen punten en vooral veel gemopper bij de supporters over de opstelling.
Speel je in de winterstop 2 oefenduels waarin de spits laat zien dat hij er in moet, mag hij toch weer plaats nemen op de bank.
Na de thee mocht hij eindelijk meedoen en scoorde direct. Vanaf nu niet meer over twijfelen en gewoon 15 potjes achter elkaar opstellen, dan kan het nog, anders is het over en uit.
Ik vond jullie best aardig spelen eigenlijk. Alleen de laatste pass was net niet goed. Over de hele wedstrijd hadden jullie minimaal een gelijkspel verdiend. Urk moest het vooral van uitvallen hebben, jullie hadden vooral de bal en bepaalden de wedstrijd grotendeels.

Helaas moet ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat de 1-0 van Urk buitenspel was. Ben benieuwd of je het ontdekken kan op beeld. Was in minuut 6, dus wel redelijk bepalend.

de waan

Well-known member
Daar verbaasde ik me ook wel over. Zeker omdat je dan een speler in de spits zet die helemaal geen spits is.

Zondag tegen DEM móét drie punten opleveren. Maar eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een stapje terug. Op wat oplevingen na (vooral de laatste twee seizoenen) zit dat er ook al een hele tijd aan te komen.

noordooster

Well-known member
Maar eigenlijk heb ik me al neergelegd bij een stapje terug.
Ik denk dat HSC'21 niet gaat degraderen. Ze moeten toch in ieder geval wel HBC en DEM onder zich kunnen houden en als ze zelf winnen van DEM en Harkema wint van Ajax , dan staan ze ook gelijk met die Amsterdammers.
Overigens is de 4e Divisie D dit seizoen ook wel een mooie competitie.

de waan

Well-known member
Het kan zeker nog wel. Ook Huizen, TEC, Excelsior'31 en Urk zijn geen hoogvliegers. Maar ja, van die laatste verlies je wel gewoon twee keer, dus dan ben je zelf kennelijk ook niet zo goed.

De Groene Scout

Well-known member
Helaas moet ik zo eerlijk zijn om toe te geven dat de 1-0 van Urk buitenspel was. Ben benieuwd of je het ontdekken kan op beeld. Was in minuut 6, dus wel redelijk bepalend.
Scheidsrechter heeft gisteren inderdaad nog contact gehad met onze video-man en bevestigd dat het inderdaad buitenspel was. Speler die scoorde kwam van achter de achterlijn weer het veld inlopen om de bal binnen te tikken. Echt schandalig dit.

Bovenaan