Derde Divisie A 2024/2025

de waan

Well-known member
Leuk, maar dit heeft allemaal niks met de Derde Divisie A te maken.

Weer een bonuspunt gepakt, tegen de koploper nog wel. En dat hadden er ook best 3 kunnen zijn afgaande op de berichten.

We krijgen weer wat kleur op de wangen.

De Groene Scout

Well-known member
Prima wedstrijd gisteren tegen de koploper. Vooral met veel strijd en passie gespeeld.
Als je dit niveau wekelijks aantikt komen er nog wel meer punten.
Terechte 2-2 met zelfs de betere kansen op 3 punten voor HSC'21.
Was weer eens gezellig druk op het Scholtenhagen. De penningmeester was tevreden.

De Groene Scout

Well-known member
Vanmiddag mag ik ervaren hoe ze het gaan doen tegen Hercules uit Utrecht, ben benieuwd!
Ik heb er eigenlijk best veel vertrouwen in .
Laatste 3-4 wedstrijden zijn goed en wordt er gretig en met vertrouwen gespeeld.
Concurrenten onderin grotendeels verloren gisteren, dus zou handig zijn om daar dan eens gebruik van te maken.
Hercules lijkt dan een mooie tegenstander die vast in de middenmoot staat.

De Groene Scout

Well-known member
Lijkt goed te komen; 1-3 op het bord met nog een kwartiertje te spelen.
Alle 3 aanvallers ook gescoord vandaag. De 3e divisie is nog niet van ons af.

de waan

Well-known member
Was een in alle opzichten prettige middag in Utrecht. Overwinning was gewoon verdiend, ondanks dat we de 2e en vooral 3e treffer cadeau kregen. 7 punten uit de laatste 3 wedstrijden tegen clubs uit het linkerrijtje, dat is niet verkeerd. Maar de volgende tegen Huizen is pas echt belangrijk.

1740342632235.png

Laatst bewerkt:

SC Heerenveen

Well-known member
Ik vond de overwinning ook verdiend. Was eigenlijk een wedstrijd met weinig kansen, Hercules speelde maar behoudend dan ik gewend was. En HSC '21 bood gewoon goed partij.

Wel was het na de 2-3 nog 4 minuten vrouwen en kinderen eerst bij HSC '21, de wedstrijd had voor hun niet veel langer moeten duren gevoelsmatig. Na de wedstrijd daar dus ook een uitgelaten sfeer. En ik blijf het maar altijd heel gezellig met de bestuursmensen van HSC '21 vinden.

de waan

Well-known member
Ik heb helemaal niet gezien dat je vlagde gisteren. Maar ik stond ook vooral bij je collega.

De Groene Scout

Well-known member
DEM won vanmiddag bij Huizen met 0-1 en beide staan nu op 22 punten. HSC staat er net boven met 24 punten evenals Ajax.
Belangrijk dus om morgen bij Rohda opnieuw een resultaat te boeken. Dan kunnen we over Ajax heen en hebben we ook Rohda en Excelsior'31 weer in het vizier. De ploegen daarboven lijken wel redelijk safe.
HBC is met 7 puntjes wel zo goed als weg.

Bovenin lijkt het na vandaag ook wel beslist. De vogels heeft een gaatje van 9 punten op Sparta dat vandaag dik verloor van Sportlust.

De Groene Scout

Well-known member
Even een flinke tegenvaller; 2-0 verlies bij Rohda en zien dat Ajax kort voor tijd met 0-1 wint bij Hercules.
Blijven dus op de P/D plek en nu eigenlijk alleen Ajax en Excelsior'31 nog in het vizier. Rohda wel safe nu.

SC Heerenveen

Well-known member
OJC ROSMALEN won 4-2 tegen Gemert. In de saaie eerste helft was het stukgaan van de vlag van ASR2 het hoogtepunt. Gemert bakte er weinig van en stond met 2-0 achter. Binnen 6 minuten in de tweede helft stond het echter 2-2 en leek een echte ommekeer in de maak. Ware het niet dat Gemert na een uur rood kreeg voor het vasthouden van een doorgebroken speler en 10 minuten Gemert met 9 man stond na een tackle op een tegenstander waarbij de bal al weg was. De 4-2 eindstand stond daarna vrij snel op het bord.

De Groene Scout

Well-known member
Huizen won vandaag van Ajax en wipt dus even over ons heen.
Naast Ajax verloor ook Excelsior'31, die hebben we dus beide in het vizier
O ja 1 dingetje dan nog; morgen natuurlijk wel zelf winnen.

Bovenaan