Montenegro is een beetje de dark horse in deze groep. Die draaien meestal ook een redelijke kwalificatie.
Ik wil niet negatief doen over onze Montenegrijnse vrienden maar dit kun je geen redelijke kwalificatie noemen lijkt me.Montenegro is een beetje de dark horse in deze groep. Die draaien meestal ook een redelijke kwalificatie.
Resultaten uit het verleden. Op dit moment staan ze gewoon 2e met 6 punten, en slechts1 doelpunt minder dan Turkije.Ik wil niet negatief doen over onze Montenegrijnse vrienden maar dit kun je geen redelijke kwalificatie noemen lijkt me.
1-5 en 7-0 van Engeland verloren bijvoorbeeld.
EK kwalificatie 19/20
Bekijk bijlage 761073
Nations League 19/20
Montenegro-Luxemburg 1-2
Azerbeidzjan-Montenegro 0-0
Ik vind Raiola een verschrikkelijke man, maar vond hem bij Studio Voetbal wel een punt hebben. De spelers worden nu ingezet als een politieke pion, terwijl de bond dit moet oplossen en een statement moet maken.
3 punten zijn 3 punten. Als we straks met die beker in de handen staan, kraait er geen haan meer naar.
Frank wil 5 doelpunten of meer tegen Gibraltar, het wordt dus een moeizame 0-2.
Het is een groot veld, dus op z'n minst 0-3!Frank wil 5 doelpunten of meer tegen Gibraltar, het wordt dus een moeizame 0-2.
Die beker met azijn bedoel je?
Nulletje of 20 moet tegen zeker lukken met dit wereldelftal en de uitstekende coaching van Boertje.