De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

  • 9 uit 3 op

  • 7 uit 3 op

  • 6 op 3 op

  • Minder dan 6 punten op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Ik keek bij nieuwe berichten..
Corona
Binnenlandse politiek
Tweede kamerverkiezingen
Jukebox

Ik dacht ik doe eens gek, ik ga over voetbal beginnen op dit forum.


De weg naar Qatar is nog lang, deze week kan Oranje flinke stappen zetten. Te beginnen met een giant leap door bij voornaamste concurrent(?) Turkije te winnen. Die wedstrijd is morgen al, op de kuttijd van 18.00. Later deze week dan nog Letland en Gibraltar.

Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe ik de Turken in moet schatten, hun meest recente resultaten boezemen mij niet heel veel ontzag in, dus lijkt me dat we daar een goed begin is het halve werk start moeten kunnen maken, niet dan?
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon 9 uit 3!

Krul

Dumfries
De Ligt
Blind
Wijndal

Frenkie
Gravenberch
Wijnaldum

Stengs
Depay
Bergwijn

Denk dat dit de beste 11 zijn.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ik dacht ik doe eens gek, ik ga over voetbal beginnen op dit forum.
Oei, dat is wel even schakelen hoor. Moeten we ineens over voetbal praten
Ik verwacht toch enkele andere namen:
Cillessen

Dumfries
De Ligt
Blind
Wijndal

de Jong
Klaassen
Wijnaldum

Berghuis
Depay
Malen
 

SanMark.

Well-known member
Cilessen

Dumfries
De Ligt
Blind
Wijndal

Frenkie
Gravenberch
Wijnaldum
Klaassen

Malen
Depay


Ik zou hier voor gaan denk ik
 

Abubakari

Well-known member
Voorin houdt het niet over met Berghuis en Babel als opties. Malen is bij PSV niet heel erg in vorm maar verlost van dat drama in Eindhoven zou het nog wel wat kunnen worden.
 

SanMark.

Well-known member
Malen is inderdaad niet in vorm, maar in potentie met Depay de beste spits van Nederland, dus die moet je zoveel mogelijk vertrouwen geven dat hij je man is richting het WK.

Hoe Bergwijn het doet in Engeland daar heb ik geen flauw idee van.
 

gevegt

Well-known member
Malen is inderdaad niet in vorm, maar in potentie met Depay de beste spits van Nederland, dus die moet je zoveel mogelijk vertrouwen geven dat hij je man is richting het WK.

Hoe Bergwijn het doet in Engeland daar heb ik geen flauw idee van.
Staat af en toe in de basis, maar valt meer in.
Nog niet echt overtuigend en beslissend in zijn acties.
 

gevegt

Well-known member
Cilessen

Dumfries
De Ligt
Blind
Wijndal

Frenkie
Gravenberch
Wijnaldum
Klaassen

Malen
Depay


Ik zou hier voor gaan denk ik
Blind in de achterhoede is vragen om problemen als je aanvallend wil spelen.
Dan maar Gravenberch er uit en Blind met korte rugdekking op het middenveld en met jou opstelling de Jong in de spits.
 

Abubakari

Well-known member
Blind in de achterhoede is vragen om problemen als je aanvallend wil spelen.
Dan maar Gravenberch er uit en Blind met korte rugdekking op het middenveld en met jou opstelling de Jong in de spits.
Blind speelt bij Ajax ook achterin en die spelen ook aanvallend, waarom kan dat bij Ajax dan wel maar bij Oranje niet?
 

gevegt

Well-known member
Blind speelt bij Ajax ook achterin en die spelen ook aanvallend, waarom kan dat bij Ajax dan wel maar bij Oranje niet?
Omdat hij te traag in de omschakeling is.
Vooral als je ook nog met twee verdedigers speelt die als vleugelspitsen fungeren.
Hij ziet het spel prima en kan een goede bal steken, maar moet wel verdedigend op snelheid geholpen worden.
 

Kielse Rat

Well-known member
Aangezien niemand de rol van mierenneuker opneemt, zal ik dan het dan maar als 'neutrale Belg' doen. Jullie tweede wedstrijd is tegen Letland, niet Estland. ;) Estland zit in de poule bij België, al komen wij ze deze week nog niet tegen.
 

gevegt

Well-known member
Aangezien niemand de rol van mierenneuker opneemt, zal ik dan het dan maar als 'neutrale Belg' doen. Jullie tweede wedstrijd is tegen Letland, niet Estland. ;) Estland zit in de poule bij België, al komen wij ze deze week nog niet tegen.
Prima post!
Jammer van die kutknipoog.
 

Susaa

Well-known member
Turkije uit, altijd lastig zelfs zonder publiek denk ik.

Ik ga ook voor de opstelling van San Mark.
 

Abubakari

Well-known member
Omdat hij te traag in de omschakeling is.
Vooral als je ook nog met twee verdedigers speelt die als vleugelspitsen fungeren.
Hij ziet het spel prima en kan een goede bal steken, maar moet wel verdedigend op snelheid geholpen worden.
Blijft de vraag staan waarom dat bij Ajax wel kan. Met het duo de Ligt/Blind de halve finale CL zelfs gehaald.

Aangezien niemand de rol van mierenneuker opneemt, zal ik dan het dan maar als 'neutrale Belg' doen. Jullie tweede wedstrijd is tegen Letland, niet Estland. ;) Estland zit in de poule bij België, al komen wij ze deze week nog niet tegen.
Weet ik toch, ik wilde even kijken of ze tussen dat zich doorlopend herhalende corona geleuter en dat politiek gezever nog een beetje scherp waren, niet dus. Moet de onderbuur het weer doen.

To be quite honest, Letland of Estland, it's all the same to me.

Dat geloof ik niet.

Iets met school en Amsterdam.
Zo'n aanvallend ingestelde coach is Frank de Boer nou ook weer niet.
 
Laatst bewerkt:

Susaa

Well-known member
Dat geloof ik niet.
Iets met school en Amsterdam.

Welke school in Amsterdam ?

Die tijd is toch voorbij, zeker op internationaal niveau. Het gaat er denk ik om dat hij nu simpel en logisch moet gaan managen. Al die jongens kunnen ballen en waarschijnlijk zullen de Hollandse jongens het balletje wat makkelijk rond laten gaan als de Turken.

De Turken zullen het moeten hebben van de counters en dode spelhervattingen.

Luuk de Jong dus aub niet in de basis.....
 

gevegt

Well-known member
Welke school in Amsterdam ?

Die tijd is toch voorbij, zeker op internationaal niveau. Het gaat er denk ik om dat hij nu simpel en logisch moet gaan managen. Al die jongens kunnen ballen en waarschijnlijk zullen de Hollandse jongens het balletje wat makkelijk rond laten gaan als de Turken.

De Turken zullen het moeten hebben van de counters en dode spelhervattingen.

Luuk de Jong dus aub niet in de basis.....
Dat ben ik met je eens, maar gezien het keuzebeleid van onze BC, speelt die school nog wel degelijk mee.
Dus nooit met twee spitsen.
 
Bovenaan