De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

  • 9 uit 3 op

  • 7 uit 3 op

  • 6 op 3 op

  • Minder dan 6 punten op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Susaa

Well-known member
Dat werd gedoogd omdat van Gaal het ook deed, maar volgens mij onder de Boer niet echt een succes.

Het was de beste wedstrijd van Oranje onder het bewind van Frank de Boer.

Hij heeft nu een selectie die dit systeem perfect zou kunnen spelen.
 

Marinos

Well-known member
Ligt Peter415 al in de struiken? Wie kregen er een hesje en wie niet? Zijn er nog jongens stiekem het hotel uitgeslopen vannacht?
 

Batigoal

Well-known member
Bergwijn wordt vernaggeld als wingback, die tegenwoordig erg in de mode zijn. Het wordt tijd dat er weer eens een Nederlandse buitenspeler doorkomt.

Turkije lijkt mij ook samen met de Noren de lastigste tegenstander in deze verder belachelijk zwakke poule. Op zich lijken die Turksen na jaren weer een aantrekkelijke generatie te krijgen. Met best wel wat jonge Turkse spelers die voet krijgen in de grotere competities zoals Demiral, Yazici, Celik, Under, Kabak, Soyuncu, Unal. Allemaal geen wereldtop, maar volgens mij wel een beter en talentvoller team dan de voorbije jaren. Al speelt bij het Turkse team vaak mee dat ze hun hoofd verliezen als het fout gaat, dus daar moet Nederland dan maar van profiteren en gewoon winnen.

To be quite honest, Letland of Estland, it's all the same to me.

Hoho, Estland is Oper en Poom, Letland is Verpakovskis.
 

Joost

Well-known member
Ik ben erg benieuwd vanavond, ze moeten er gelijk staan want dit is een cruciaal duel.
Maar veel vertrouwen heb ik er niet in, die Turken lijken altijd veel meer te kunnen als ze tegen Nederland spelen.
 

André

Well-known member
Bergwijn wordt vernaggeld als wingback, die tegenwoordig erg in de mode zijn. Het wordt tijd dat er weer eens een Nederlandse buitenspeler doorkomt.

Turkije lijkt mij ook samen met de Noren de lastigste tegenstander in deze verder belachelijk zwakke poule. Op zich lijken die Turksen na jaren weer een aantrekkelijke generatie te krijgen. Met best wel wat jonge Turkse spelers die voet krijgen in de grotere competities zoals Demiral, Yazici, Celik, Under, Kabak, Soyuncu, Unal. Allemaal geen wereldtop, maar volgens mij wel een beter en talentvoller team dan de voorbije jaren. Al speelt bij het Turkse team vaak mee dat ze hun hoofd verliezen als het fout gaat, dus daar moet Nederland dan maar van profiteren en gewoon winnen.



Hoho, Estland is Oper en Poom, Letland is Verpakovskis.
Nooit van gehoord
 

stc

Well-known member
Opstelling tegen Turkije.

NEDERLAND: Cillessen, Tete, De Ligt, Blind, Wijndal, De Roon, Wijnaldum, F.de Jong, Berghuis, Depay, Malen

Met Berghuis en Tete gaat Nederland zeker winnen.
 
Bovenaan