De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

  • 9 uit 3 op

  • 7 uit 3 op

  • 6 op 3 op

  • Minder dan 6 punten op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

U.G.

Well-known member
Turkije ook nog maar 2-1,valt ook nog mee.

UG is ook niet blij schat ik zo in.

Op dat moment niet zo heel erg nee. Ik was benieuwd naar wat ik ging beleven in de 2de helft.

Maar ik ben weer blij, en jij dus ook weer las ik. Iedereen blij. Een mooi moment om het EK te laten beginnen eigenlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Op dat moment niet zo heel erg nee. Ik was benieuwd naar wat ik ging beleven in de 2de helft.

Maar ik ben weer blij, en jij dus ook weer las ik. Iedereen blij. Een mooi moment om het EK te laten beginnen eigenlijk.
Eerst nog maar even kampioen in eigen land worden toch?
 

Susaa

Well-known member
In Sept dus tegen Haaland en Co

Is Matthijs de Ligt nu geschorst voor deze wedstrijd omdat hij de rode kaart kreeg tegen de Tsjechen ?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja die gaan wij echt missen. Echt van mijn stoel geblazen door De Ligt het afgelopen toernooi. Sowieso is zijn interland carrière een aaneenschakeling van successen.
 

ALenstra

Well-known member
Ja echt wel. We gaan hem missen tegen Noorwegen. WK kwalificatie gaat bijna onmogelijk worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja die gaan wij echt missen. Echt van mijn stoel geblazen door De Ligt het afgelopen toernooi. Sowieso is zijn interland carrière een aaneenschakeling van successen.
Die was toch ook weer niet zo slecht? Verder deed de Vrij het nu heel goed maar vond ik die weer heel matig in die kwali reeks.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die was toch ook weer niet zo slecht? Verder deed de Vrij het nu heel goed maar vond ik die weer heel matig in die kwali reeks.

De Vrij is volgens mij altijd geblesseerd of bankzitter bij de kwalificatie. Ik vond De Ligt echt niet best op het EK. Als je hem al zou laten spelen, dan had ik hem eerder rechtscentraal hebben opgesteld in plaats van centraal.
 

Batigoal

Well-known member
Ik neem toch aan dat we straks met een nieuwe bondscoach gewoon weer 4-3-3 gaan spelen. Dan komt De Ligt weer beter tot zijn recht. De afstemming tussen de 3 centrale verdedigers liep gewoon niet lekker het hele toernooi. Ik vond De Vrij de meest degelijke van de 3 dit toernooi, maar zelfs die heb ik een paar keer verdwaald om zich heen zien kijken.
 

Abubakari

Well-known member
De Vrij speelt bij Inter toch ook centraal in een 5-3-2 opstelling? En de Ligt bij Juve rCV. Apart om het bij Oranje dan andersom te doen.
 
Bovenaan