De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

• 9 uit 3 op

• 7 uit 3 op

• 6 op 3 op

• Minder dan 6 punten op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Geweldige prestatie van dit sprankelend Nederlands elftal onder een ijzersterke trainer De Boer, waarbij de spelers precies weten wat ze moeten doen, hun taken uitstekend uitvoeren, zich niet laten afleiden door randzaken zoals tape en scheidsrechterlijke beslissingen van de uitstekende leidsvrouw, en dat alles in een zinderend hoog tempo met razendsnelle omschakelingen waarbij de Oostgothen geen flauw idee hadden waar ze het zoeken moesten (y)

gevegt

Well-known member
Geweldige prestatie van dit sprankelend Nederlands elftal onder een ijzersterke trainer De Boer, waarbij de spelers precies weten wat ze moeten doen, hun taken uitstekend uitvoeren, zich niet laten afleiden door randzaken zoals tape en scheidsrechterlijke beslissingen van de uitstekende leidsvrouw, en dat alles in een zinderend hoog tempo met razendsnelle omschakelingen waarbij de Oostgothen geen flauw idee hadden waar ze het zoeken moesten (y)
Uiteindelijk winnen de Westgohten altijd.

Abubakari

Well-known member
Hebben de Turken slim bekeken, die speelden uit tegen Noorwegen in Malaga.
Of mag Nederland in september ook in Spanje tegen Noorwegen?

JMD

Well-known member
Frank de Boer is het met je eens...

:)

Abubakari

Well-known member
Je bent nog zuurder dan stc en Miramar samen.
Volgende week is Ajax weer, dan ben ik weer blij, optimistisch, positief, vrolijk en wat dies meer zij.
Maar ik zal mijn positieve oranje ik wel weer naar boven halen als jullie dat liever hebben.

Mario

Well-known member
Nederland moet het niet gaan hebben van het doelsaldo. Ook in Gibraltar gaan we echt niet 6x scoren of zo. Je moet dus hopen dat Turkije ergens onderuit gaat, maar dan moet je zelf ook alles winnen. Dat wordt lastig.

erka

Well-known member
Geen probleem, Memphis is 10x beter dan die Noorse koekenbakker. Wereldkampioenkandidaat Nederland wint gewoon met nulletje of 7 daar. Volste vertrouwen in na die schitterende prestatie tegen de sterke Letten. Nagenieten hoor.

Abubakari

Well-known member
En grote kans dat de Turken Letland onderschatten, zit ook nog eentje bij die bij Cambuur heeft gespeeld, die schopt er gewoon 3 in. Wij winnen op de apenrots, sta je al met 1 been in Qatar.

Abubakari

Well-known member
Gelijkspel of nederlaag bij Oranje misschien, maar voor de rest zou ik niet weten tegen wie... Oh nee, positief blijven. 🤔

Bovenaan