De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

  • 9 uit 3 op

  • 7 uit 3 op

  • 6 op 3 op

  • Minder dan 6 punten op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
En hoe zijn we er 1 dag later onder na dat fantastische statement van Oranje voorafgaand aan het duel? Zijn de ambassadeurs al op het matje geroepen in Qatar? :)
 

ALenstra

Well-known member
Ik ben heel blij met dit statement. Maar het beste statement wat je kan geven is door gewoon niet mee te doen!
 

Mario

Well-known member
Montenegro is een beetje de dark horse in deze groep. Die draaien meestal ook een redelijke kwalificatie.
 

Batigoal

Well-known member
Montenegro is een beetje de dark horse in deze groep. Die draaien meestal ook een redelijke kwalificatie.

Klopt, die hebben echt wel een aantal goeie spelers. Jovetic natuurlijk, maar ook Marusic van Lazio, Savic van Atletico en nog wat spelers die in de Primera Division spelen. Niet een ploeg waarvan je zomaar even wint. Daar zullen we op moeten hopen dat Turkije en Noorwegen nog punten tegen laten liggen.
 

SanMark.

Well-known member
Noorwegen hoef je niet naar te kijken hoor.

Want als je als Nederland daar punten tegen laat liggen, dan haal je Turkije never nooit in.
 

Abubakari

Well-known member
Montenegro is een beetje de dark horse in deze groep. Die draaien meestal ook een redelijke kwalificatie.
Ik wil niet negatief doen over onze Montenegrijnse vrienden maar dit kun je geen redelijke kwalificatie noemen lijkt me.
1-5 en 7-0 van Engeland verloren bijvoorbeeld.
EK kwalificatie 19/20
mont.png

Nations League 19/20
Montenegro-Luxemburg 1-2
Azerbeidzjan-Montenegro 0-0
 

Mario

Well-known member
Ik wil niet negatief doen over onze Montenegrijnse vrienden maar dit kun je geen redelijke kwalificatie noemen lijkt me.
1-5 en 7-0 van Engeland verloren bijvoorbeeld.
EK kwalificatie 19/20
Bekijk bijlage 761073

Nations League 19/20
Montenegro-Luxemburg 1-2
Azerbeidzjan-Montenegro 0-0
Resultaten uit het verleden. Op dit moment staan ze gewoon 2e met 6 punten, en slechts1 doelpunt minder dan Turkije.
 

Hankie

Well-known member
Ik vind Raiola een verschrikkelijke man, maar vond hem bij Studio Voetbal wel een punt hebben. De spelers worden nu ingezet als een politieke pion, terwijl de bond dit moet oplossen en een statement moet maken.
 

Batigoal

Well-known member
Ik vind Raiola een verschrikkelijke man, maar vond hem bij Studio Voetbal wel een punt hebben. De spelers worden nu ingezet als een politieke pion, terwijl de bond dit moet oplossen en een statement moet maken.

Hij heeft inhoudelijk gelijk, maar moet niet vergeten dat de spelers het grootste podium hebben en met het uitdragen van een statement een veel groter publiek kunnen bereiken dan dat bobo's of zelfs voetbalbonden dat ooit kunnen. Maar los daarvan mag er door de bonden inderdaad ook wel wat meer druk worden gezet of ophef worden gemaakt.
 

Makanaky

Well-known member
3 punten zijn 3 punten. Als we straks met die beker in de handen staan, kraait er geen haan meer naar.
 

stc

Well-known member
GIBRALTAR: Coleing, Mouelhi, R.Chipolina, Ronan, Walker, Annesley, Jolley, Sergeant, De Barr, L.Casciaro, Wiseman

NEDERLAND: Krul, Dumfries, De Ligt, Blind, Wijndal, Wijnaldum, Klaassen, F.de Jong, Berghuis, L.de Jong, Depay
 

erka

Well-known member
Nulletje of 20 moet tegen zeker lukken met dit wereldelftal en de uitstekende coaching van Boertje.
 
Bovenaan