De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

  • 9 uit 3 op

  • 7 uit 3 op

  • 6 op 3 op

  • Minder dan 6 punten op


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Aan alles zie je dat de discipline onder De Boer veel minder is. Omschakeling, afronding, gele kaart Blind, gezichten bij wissels, invallers die nog moeten tapen.
Memphis die zeer opzichtig op zoek is naar een goal en egoïstisch alles zelf wil doen.
 

Abubakari

Well-known member
Je mag mij negatief noemen maar we gaan zo echt niet boven de Turken eindigen. Daar moet je thuis eerst nog maar eens van winnen en dan moet je nog een beter doelsaldo krijgen, daar laat je vandaag dus al een flinke kans liggen. Krijg je een hele lastige play off, 12 landen, 3 plekken.
 

gevegt

Well-known member
Memphis die zeer opzichtig op zoek is naar een goal en egoïstisch alles zelf wil doen.
Niet scherp, maar speelde lang niet slecht.
Als die bal na zijn solo erin was gegaan, was dat het doelpunt van het jaar geweest.
 

stc

Well-known member
Ik heb trouwens niet het idee dat er binnen het team een leider is, die het team scherp houdt en iedereen op zijn plaats houdt/zet.

Ik vond Wijndal wel goed spelen. Bergwijn moet volgende keer zijn kleding in orde hebben. Kwam amateuristisch over.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb trouwens niet het idee dat er binnen het team een leider is, die het team scherp houdt en iedereen op zijn plaats houdt/zet.

Ik vond Wijndal wel goed spelen. Bergwijn moet volgende keer zijn kleding in orde hebben. Kwam amateuristisch over.
Goede post! (y)

Wijndal speelde erg goed!
 

Abubakari

Well-known member
Overigens, Ik vind Abu aardig negatief.
Jij hebt er dan ook geen kijk op, dus da's logisch.
.
Aan alles zie je dat de discipline onder De Boer veel minder is. Omschakeling, afronding, gele kaart Blind, gezichten bij wissels, invallers die nog moeten tapen.
Krijg je als de spelers zelf een bondscoach mogen kiezen, van Gaal wilden ze niet, maar dat is wel iemand die het maximale uit deze groep kan halen en die voor discipline zorgt. Maar ze hadden liever Frankie Faalhaas.
Ik denk dat Frank de Boer niet eens weet of doelsaldo of onderling resultaat bepalend is.
De meeste spelers ook niet denk ik, zijn ze niet mee bezig.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoe je het ook wendt of keert, iemand die steeds ontslagen is na Ajax, dat zit toch in de hoofden van spelers.
 
Bovenaan