Nee, doelsaldo telt.Mochten nederland en turkije gelijk eindigen dan geldt toch eerst het onderling resultaat? Dus gewoon met 2-0 winnen tegen die Turken en je bent door.
Geen probleem dus.
Memphis die zeer opzichtig op zoek is naar een goal en egoïstisch alles zelf wil doen.Aan alles zie je dat de discipline onder De Boer veel minder is. Omschakeling, afronding, gele kaart Blind, gezichten bij wissels, invallers die nog moeten tapen.
Kip is vandaag niet zo scherp.Nee doelsaldo
Als Nederland de scherpte kan terugkrijgen, dan kan het dinsdag 4-0/5-0 worden.
Memphis die zeer opzichtig op zoek is naar een goal en egoïstisch alles zelf wil doen.
Dat hoop ik toch niet.
Niet scherp, maar speelde lang niet slecht.Memphis die zeer opzichtig op zoek is naar een goal en egoïstisch alles zelf wil doen.
Goede post!Ik heb trouwens niet het idee dat er binnen het team een leider is, die het team scherp houdt en iedereen op zijn plaats houdt/zet.
Ik vond Wijndal wel goed spelen. Bergwijn moet volgende keer zijn kleding in orde hebben. Kwam amateuristisch over.
Ben het wel met hem eensOverigens, Ik vind Abu aardig negatief.
Welja, normaal ben je altijd heel positief, maar omdat Abu het nu niet is ben jij het ook maar niet.Ben het wel met hem eens
Jij hebt er dan ook geen kijk op, dus da's logisch.Overigens, Ik vind Abu aardig negatief.
Krijg je als de spelers zelf een bondscoach mogen kiezen, van Gaal wilden ze niet, maar dat is wel iemand die het maximale uit deze groep kan halen en die voor discipline zorgt. Maar ze hadden liever Frankie Faalhaas.Aan alles zie je dat de discipline onder De Boer veel minder is. Omschakeling, afronding, gele kaart Blind, gezichten bij wissels, invallers die nog moeten tapen.