De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

• 9 uit 3 op

• 7 uit 3 op

• 6 op 3 op

• Minder dan 6 punten op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Eef de Kip

Well-known member
Tsja, ik heb die grap nu al een keer of 32 voorbij zien komen, de 1e keer vond ik 'm al niet grappig maar dat lag ongetwijfeld aan mij.
Verder is die grap voor dit forum natuurlijk onbeperkt recyclebaar.

Batigoal

Well-known member
De roem stijgt Pieter wel wat naar de bol inmiddels hoor @Batigoal. Gaat ineens toonaangevende media en journalisten taggen in zijn berichten en niet het selecte groepje dat hem al veel langer volgde en vaak door hem werd getagd.

Die man zit werkloos thuis en is blij met elke vorm van erkenning.

Susaa

Well-known member
Ach ja, bij de vorige WK kwalificatie begonnen we ook met een nederlaag tegen Zweden, kwam ook nog goed. En de kwalificatie voor het EK 2016 begon ook slecht, werd ook een heel mooie kwalificatie.

Het kan uiteraard nog best, maar ik heb niet het idee dat ze al doorhebben dat het direct al twee voor twaalf is. En dan met Frank de Boer met zijn zaadtactiek...

Abu toch, zo kennen we je niet.

Morgen gaan ze winnen van de Letten.

2-0 !!

Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Oranje heeft nog niet zo'n grote historie tegen Letland, 3x gespeeld 3x gewonnen. Opvallend was de eerste ontmoeting in 2004 op het EK(3-0), daar zou je Letland nu toch niet zo snel verwachten. Toen nog met 16 deelnemers.

Batigoal

Well-known member
Oranje heeft nog niet zo'n grote historie tegen Letland, 3x gespeeld 3x gewonnen. Opvallend was de eerste ontmoeting in 2004 op het EK(3-0), daar zou je Letland nu toch niet zo snel verwachten. Toen nog met 16 deelnemers.

Mooi om die selectie van toen eens te bekijken. In tegenstelling tot tegenwoordig speelden er toen nog een paar bekende spelers. Achterin had je Arsenal-verdediger Stepanovs, voorin liepen er met Verpakovskis, Southampton-spits Pahars en Fulham-spits Stolcers nog wat bekende namen rond. Nu speelt er niemand uit Letland op dat niveau.

stc

Well-known member
Dit Nederland kan gewoon beter dan dat ze afgelopen wedstrijden hebben gespeeld. Hopelijk gaan ze gewoon winnen vanavond.

Ben wel benieuwd naar wat voor statement het team vanavond maakt richting Qatar.

Abubakari

Well-known member
Misschien zijn ze voetballend niet zo zeer beter, hun instelling is vast beter. Zal wel een gelijkspelletje worden. Maar wel met 80% balbezit. En nog 8 wedstrijden om het goed te maken, dus niks aan de hand.

Laatst bewerkt:

Abubakari

Well-known member
Alles op doel gaat er in bij Krul, dus ik mag hopen dat ze niet terug gaan spelen, anders wordt het 2-4.

Bovenaan