De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

• 9 uit 3 op

• 7 uit 3 op

• 6 op 3 op

• Minder dan 6 punten op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Van Dijk is er straks weer bij, en je kan voorin wat meer vechtersspirit gebruiken. Weghorst dus misschien. Zo verliezen is wel lelijk, maar ik zie Oranje zich nog wel herpakken voor het EK.
Ik niet. Doomed by Frank de Boer.

We verliezen van Oekraïne, verliezen van Oostenrijk, pakken een punt tegen Noord Macedonië, daarna schiet Haaland Oranje verder de vernieling in en scoort de Turkse beul in Nederland de winnende waardoor we zo goed als uitgeschakeld zijn en de knvb Frank de Boer dan toch maar ontslaat en Andres Jonker of Mark Wotte bondscoach maakt. Nadat Dick Advocaat na lang beraad voor de eer heeft bedankt.

U.G.

Well-known member
Ik niet. Doomed by Frank de Boer.

We verliezen van Oekraïne, verliezen van Oostenrijk, pakken een punt tegen Noord Macedonië, daarna schiet Haaland Oranje verder de vernieling in en scoort de Turkse beul in Nederland de winnende waardoor we zo goed als uitgeschakeld zijn en de knvb Frank de Boer dan toch maar ontslaat en Andres Jonker of Mark Wotte bondscoach maakt. Nadat Dick Advocaat na lang beraad voor de eer heeft bedankt.

Ok, you have the right to be sad. Het is erg, ik ga niet jokken. Ik hoorde het vuurwerk op de Coolsingel gisteravond. Het is nog een long run, en er is materiaal zat...gasten lopen bij Juve, Barça, Liverpool. Bij Oranje heb ik het gevoel dat er iemand even ergens een knoppie moet omzetten en boem.

Joost

Well-known member
Ok, you have the right to be sad. Het is erg, ik ga niet jokken. Ik hoorde het vuurwerk op de Coolsingel gisteravond. Het is nog een long run, en er is materiaal zat...gasten lopen bij Juve, Barça, Liverpool. Bij Oranje heb ik het gevoel dat er iemand even ergens een knoppie moet omzetten en boem.
Probleem is alleen dat Frank de Boer bovenop dat knopje zit en niemand erbij komt.

Forza AZ

Well-known member
Alleen de nummer 1 plaatst zich rechtstreeks, daarna zijn er voor de nummers 2 nog 3 plekken over hoorde ik gister. Dat wordt dus niks.
De nummers 2 moeten het voor die 3 plekken nog uitvechten samen met de 2 beste groepswinnaars uit de Nations League die niet bij de top 2 van hun WK-kwalificatiegroep zitten.

zwammy

Well-known member
Gisteren nog een vriezer en wasmachine gekocht, prima geregeld dus van mij krijgt hij gelijk.

Abubakari

Well-known member
Toch zal het zo'n kwalificatie route gaan worden voor Oranje verwacht ik zo.
Nee hoor.

We worden derde achter Turkije en Noorwegen.

Gister ook, "we hebben nog 9 wedstrijden".
Niet, de kwalificatie wordt beslist tegen Noorwegen en Turkije, tegen die andere c landen laat niemand een punt liggen. Dus we hebben nog 3 wedstrijden. Maar daar komen ze na de 2-0 in Noorwegen en de late 1-1 thuis tegen Turkije pas achter. Dan moeten we hopen dat de Noren en de Turken punten verspelen tegen Gibraltar, Estland en Micronesië.
Alleen een barslecht EK kan ons nog redden, dan gaat breien breien zaadvoetbal Frank de Boer misschien weg en is er nog hoop. Met Frank de Boer gaan we niet naar het WK. En wordt het ek ook niks trouwens.

erka

Well-known member
Ik ben er al wel klaar mee. Ik wacht wel weer op een bondscoach die niet in 1990 leeft maar in 2021.

Mario

Well-known member
Waarom moest Koeman ook zo nodig naar Barcelona? Hadden we eindelijk een behoorlijke coach...

Bovenaan