De lat ligt bij Oranje iets hoger dan bij NAC.In de samenvatting zie ik 3 goals waar die niets aan kan doen.
De lat ligt bij Oranje iets hoger dan bij NAC.In de samenvatting zie ik 3 goals waar die niets aan kan doen.
Ah jij bevestigd even dat je voor PSV bent, waar is je eierdoppie.Krul is geen Ajacied. Dat is het verschil.
Begrijp dat nou eens een keer.
Op mijn hoofd natuurlijk!Ah jij bevestigd even dat je voor PSV bent, waar is je eierdoppie.
Lees het topic nog eens terug.Het lijkt wel alsof Ajax verloren heeft, zo blij ben je.
Ik zit momenteel in mijn cynische lockdown.Maar vanwaar dat goeie humeur gevegt? Je lijkt oprecht blij dat Oranje verloren heeft.
Ik heb dit topic al gelezen, leg het maar gewoon even uit.Lees het topic nog eens terug.
Misschien begrijp je het dan.
Nee, daar trap ik niet in.Ik heb dit topic al gelezen, leg het maar gewoon even uit.
Niet zo flauw gevegt. Ik ga echt geen 9 pagina's teruglezen om te zien wat jou zo blij maakt.Nee, daar trap ik niet in.
Nee, ik ben niet blij.Niet zo flauw gevegt. Ik ga echt geen 9 pagina's teruglezen om te zien wat jou zo blij maakt.
Gok, Ajax bondscoach, teveel Ajacieden in de ploeg en dus ben je blij dat Oranje verliest?
De lat ligt bij Oranje iets hoger dan bij NAC.
We spelen toch wel uit mag ik aannemen?Tegen Estland zijn ze wel getergd en scherp.
6-0.
We spelen toch wel uit mag ik aannemen?
Wat een marteling zal dat worden voor die mensen. Eerst zo'n wattenstaaf in je neus, en vervolgens pijn aan je ogen.Nee in de Arena met publiek.
Wat een marteling zal dat worden voor die mensen. Eerst zo'n wattenstaaf in je neus, en vervolgens pijn aan je ogen.
Die plaatsen zich tenminste nog voor een internationaal toernooi.Gelukkig voor hun is het geen wedstrijd van PSV.