JMD
Well-known member
Officiële duels... (was ik er idd vergeten bij te zetten) Die 5-5 tegen België was vriendschappelijk.Dat geloof ik niet, volgens mij wel vaker 4 goals tegen. Oa keer tegen België.
Officiële duels... (was ik er idd vergeten bij te zetten) Die 5-5 tegen België was vriendschappelijk.Dat geloof ik niet, volgens mij wel vaker 4 goals tegen. Oa keer tegen België.
Officiële duels... (was ik er idd vergeten bij te zetten) Die 5-5 tegen België was vriendschappelijk.
Hij heeft idd niet het geluk, maar waarom De Boer in hemelsnaam start met Tete en De Roon ipv Dumfries en Klaassen dan roept hij het ook over zichzelf af. En als je dan Krul inzet als Cillessen uitvalt terwijl je Steek op de bank hebt dan is het ook een beetje de schuld van de BC.Godsamme, wat een kut start. Weinig van gezien, mijn dochter is jarig, maar zo te zien ook niet veel gemist. Het Frank de Boer effect doet alvast van zich spreken. Na Ajax overal geflopt en dan maakt de knvb hem bondscoach.
Al zal dit vast niet alleen niet alleen aan de Boer liggen, maar die heeft het succes momenteel niet echt aan zijn kont hangen.
Krul was heel erg slecht, dat hielp ook niet bepaald.
Krul is geen Ajacied. Dat is het verschil.In de samenvatting zie ik 3 goals waar die niets aan kan doen.
Die had zo in het cliché topic gekund.Ik verheug me nu al op Noorwegen uit inderdaad.
Nederland 90% balbezit.
4-0, 4x Haaland
"maar we hadden wel meer balbezit"
Erka en JMD ook niet.Krul is geen Ajacied.
😂 😂 😂Erka en JMD ook niet.
Maar maak er vooral weer een Ajax dingetje van.
Werkelijk iedereen, behalve Ronald de Boer misschien, vond het een slecht idee, maar gewoon een trainer nemen die al 6 jaar overal faalt.Wat kon er nou helemaal mis gaan met Frank de Boer aan het roer he.
Het lijkt wel alsof Ajax verloren heeft, zo blij ben je.😂 😂 😂