De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

• 9 uit 3 op

• 7 uit 3 op

• 6 op 3 op

• Minder dan 6 punten op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

erka

Well-known member
Officiële duels... (was ik er idd vergeten bij te zetten) Die 5-5 tegen België was vriendschappelijk.

ff opgezocht ook een keer 4-2 verloren van België (2012) en een keer 3-4 tegen de VS (2015). Vriendschappelijk inderdaad.

Abubakari

Well-known member
Godsamme, wat een kut start. Weinig van gezien, mijn dochter is jarig, maar zo te zien ook niet veel gemist. Het Frank de Boer effect doet alvast van zich spreken. Na Ajax overal geflopt en dan maakt de knvb hem bondscoach.
Al zal dit vast niet alleen niet alleen aan de Boer liggen, maar die heeft het succes momenteel niet echt aan zijn kont hangen.

Ik lees dat elke kans van Turkije zo'n beetje een goal opleverde en dat Oranje weinig creëerde, tsja, aanvallend is het niet best, maar 4 tegengoals tegen Turkije?

JMD

Well-known member
Godsamme, wat een kut start. Weinig van gezien, mijn dochter is jarig, maar zo te zien ook niet veel gemist. Het Frank de Boer effect doet alvast van zich spreken. Na Ajax overal geflopt en dan maakt de knvb hem bondscoach.
Al zal dit vast niet alleen niet alleen aan de Boer liggen, maar die heeft het succes momenteel niet echt aan zijn kont hangen.
Hij heeft idd niet het geluk, maar waarom De Boer in hemelsnaam start met Tete en De Roon ipv Dumfries en Klaassen dan roept hij het ook over zichzelf af. En als je dan Krul inzet als Cillessen uitvalt terwijl je Steek op de bank hebt dan is het ook een beetje de schuld van de BC.

Abubakari

Well-known member
Klopt, dat zijn niet echt logische keuzes, om het zacht uit te drukken. Wat mij betreft gauw dumpen, die de Boer. Maar de selectie had liever geen van Gaal maar de Boer.

Wat een kutzooi, de druk er gelijk weer vol op, een en al onrust, Noorwegen met Haaland en Odegaard wordt ook lastig. Gauw een fatsoenlijke BC zoeken, anders missen we het wk 2022 ook.

gevegt

Well-known member
Beter spelen zoals Advocaat het wil. Niet constant vol druk willen zetten maar compact spelen en de tegenstander aan de bal laten. Dan heb je veel meer aan de snelheid van de middenvelders en aanvallers.

Miramar

Well-known member
Nors is ie....
14b393c8d9290d539b5accf2bb811ab1.jpg

erka

Well-known member
Ik verheug me nu al op Noorwegen uit inderdaad.

Nederland 90% balbezit.
4-0, 4x Haaland

"maar we hadden wel meer balbezit"

Bovenaan