Inderdaad, daar zat ik ook al naar te kijken toen ik 'mijn ' opstelling maakte.Hebben we nou echt geen linkspoot op links en een rechtse op rechts? En als het antwoord dus nee is, waarom dan uberhaupt Luuk de Jong.
Het zou handig zijn als de buitenspelers dat in zo'n wedstrijd ook kunnen.De vleugelverdedigers moeten tegenwoordig toch de voorzet geven?
Pfoe, dat is me het statement wel hoor.
Ze hebben de steun van het voetbal!Nou inderdaad. Denk dat ze in Qatar vanavond nog beginnen met het doorvoeren van enkele ernstige veranderingen mbt de arbeidsomstandigheden.
Jij dacht in de winterstop dat PSV kampioen zou worden. Zo negatief en pessimistisch zul je mij hier niet meemaken. Is wat Ajax betreft ook nergens voor nodig, dus daar blijf ik blij en optimistisch over. Maar over Oranje onder Frank de Boer ben ik niet zo optimistisch. Ik kijk met angst en beven uit naar het volgende blok met Noorwegen uit en Turkije thuis. Als we die allebei winnen zie ik het wel weer zonnig in. Het spijt me, maar ik heb weinig vertrouwen in Frank de Boer.
Nee, dat zeg ik niet.Dus jij vind dat ik niet zo moet zeuren mbt Ajax, maar je doet het zelf bij Oranje.