De weg naar Qatar deel 1, TUR/LET/GIB

Week 1 in de WK kwalificatie levert

• 9 uit 3 op

• 7 uit 3 op

• 6 op 3 op

• Minder dan 6 punten op

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Misschien zijn ze voetballend niet zo zeer beter, hun instelling is vast beter. Zal wel een gelijkspelletje worden. Maar wel met 80% balbezit. En nog 8 wedstrijden om het goed te maken, dus niks aan de hand.

We moeten natuurlijk Letland niet groter maken dan het al is. Al is elke tegenstander momenteel moeilijk voor het Nederlands elftal

Mario

Well-known member
Volgens de Boer moeten we in de komende wedstrijden ook aan het doelsaldo werken, het zal dus wel 2x 1-0 worden.

stc

Well-known member
Volgens de Boer moeten we in de komende wedstrijden ook aan het doelsaldo werken, het zal dus wel 2x 1-0 worden.

Ja, maar de Boer moet eerst zorgen dat ze eens normaal kunnen gaan scoren. Depay nam natuurlijk een voorbeeld aan de Boer door zijn strafschop te missen. Al miste de Boer zelf 2x een strafschop tegen Italië in 2000 (maar dat terzijde).

Abubakari

Well-known member
Ja, maar de Boer moet eerst zorgen dat ze eens normaal kunnen gaan scoren. Depay nam natuurlijk een voorbeeld aan de Boer door zijn strafschop te missen. Al miste de Boer zelf 2x een strafschop tegen Italië in 2000 (maar dat terzijde).
Frank de Boer daarentegen schoot vrije trappen regelmatig binnen, laat Depay daar eens een voorbeeld aan nemen.

Batigoal

Well-known member
Wat een negativiteit in dit topic (hoewel, ook elders op het forum wordt de zuurgraad steeds hoger), zal wel door de coronamoeheid komen.

Afijn, vanavond wordt het gewoon een overtuigende en dikke 1-0 overwinning. Hup Holland hup!

Bonehead

Well-known member
Als we nu gewoon eens beginnen met de volgende 11:

Steek; Tete, De Ligt, Blind, Veltman; Van de Beek, F. De Jong, Klaassen, Gravenberch; Babel, L. De Jong.

De rest van de prutsers kunnen we wel afscheid van nemen. Voegen niks toe en komen niveau te kort.

Eef de Kip

Well-known member
Wat een negativiteit in dit topic (hoewel, ook elders op het forum wordt de zuurgraad steeds hoger), zal wel door de coronamoeheid komen.

Afijn, vanavond wordt het gewoon een overtuigende en dikke 1-0 overwinning. Hup Holland hup!
En zo is het maar net, we spelen die Laplanders helemaal zoek vanavond.

SanMark.

Well-known member
Als we nu gewoon eens beginnen met de volgende 11:

Steek; Tete, De Ligt, Blind, Veltman; Van de Beek, F. De Jong, Klaassen, Gravenberch; Babel, L. De Jong.

De rest van de prutsers kunnen we wel afscheid van nemen. Voegen niks toe en komen niveau te kort.
Heb je nu alweer gezopen ?

SanMark.

Well-known member
Mijn 11.

Steek

Wijndal
De Ligt
Dumfries

Blind

Klaassen
Gravenberg
F. de Jong

Depay
Weghorst maar die is er niet bij dus L. de Jong
Berghuis ( bij gebrek aan beter als buitenspeler)

SanMark.

Well-known member
De alternatieven zijn niet beter. Tegen een Letland zou het nog wel moeten kunnen.
Nou ik denk achterin dat je altijd met Dumfries en Wijndal op de backs moet starten zeker tegen zo'n tegenstander.
Veltman heeft zijn draai volgens mij aardig gevonden in Engeland dus die zou je kunnen opstellen. Babel asap afscheid van nemen.

Mario

Well-known member

Diep in blessuretijd en buitenspel, want een vrouw als scheidsrechter.

Abubakari

Well-known member

Jij dacht in de winterstop dat PSV kampioen zou worden. Zo negatief en pessimistisch zul je mij hier niet meemaken. Is wat Ajax betreft ook nergens voor nodig, dus daar blijf ik blij en optimistisch over. Maar over Oranje onder Frank de Boer ben ik niet zo optimistisch. Ik kijk met angst en beven uit naar het volgende blok met Noorwegen uit en Turkije thuis. Als we die allebei winnen zie ik het wel weer zonnig in. Het spijt me, maar ik heb weinig vertrouwen in Frank de Boer.

stc

Well-known member
NEDERLAND: Krul, Dumfries, De Ligt, Blind, Wijndal, Wijnaldum, Klaassen, F.de Jong, Berghuis, L.de Jong, Depay

LETLAND: Ozols, Fjodorovs, Cernomordijs, Tarasovs, Jurkovskis, Kamess, Tobers, J.Ikaunieks, Zjuzins, Ciganiks, Uldrikis

Bovenaan