JFK
Well-known member
Hoezo niet?Ik heb geen invloed op deze keuze.
Hoezo niet?Ik heb geen invloed op deze keuze.
Valse beschijdenheid.Hoezo niet?
Wil weer hoofdtrainer worden....Wat voor een slap excuus heeft Rutten dit keer dat hij ermee stopt?
Als dat waar is, had ik de eerste helft van de competitie graag Rutten als hoofdcoach gezien.Wil weer hoofdtrainer worden....
Alsof er een club nog zit te wachten op een trainer wiens ploegen altijd sterk beginnen aan een seizoen en gedurende het seizoen als een kaartenhuis in elkaar storten.
Ik zou persoonlijk het advies van Azing Griever of Wim Plekkenpol inwinnen.Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.
Ik zou persoonlijk het advies van Azing Griever of Wim Plekkenpol inwinnen.
Ik zou bij PSV niemand vertrouwen op dit moment.
Ik stel mij wel beschikbaar.Ik zie vele namen voorbij komen die als trainer kunnen werken bij PSV. Maar ik denk dat op het moment geen enkele trainer PSV wil of kan trainen.
Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Is hij nog niet gecancelled in deze tijd?Wat is het huidige Twitter account van Rokkie Jager ook alweer? Die had altijd goede inzichten.
Je moet het tegenwoordig hier mee doen.Wat is het huidige Twitter account van Rokkie Jager ook alweer? Die had altijd goede inzichten.
Waarom verbaast het mij eigenlijk niet dat juist jij dit post.Je moet het tegenwoordig hier mee doen.
Ronald Jager
Ronald Jager is lid van Facebook. Word lid van Facebook om met Ronald Jager en anderen in contact te komen. Facebook geeft mensen de kans om te delen en maakt de wereld toegankelijker.www.facebook.com
Alleen hier, maar dat is logisch. Wij zijn de tijd ver vooruit.Is hij nog niet gecancelled in deze tijd?
Hij is vandaag 97 geworden.Ik zie vele namen voorbij komen die als trainer kunnen werken bij PSV. Maar ik denk dat op het moment geen enkele trainer PSV wil of kan trainen.
Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.Hij is vandaag 97 geworden.
Stel hem maar aan als conditietrainer of zo.
Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.
Maar Rijvers is bijna dood.Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.
PSV ook....Maar Rijvers is bijna dood.