De Trainer van PSV

JMD

Well-known member
Wat voor een slap excuus heeft Rutten dit keer dat hij ermee stopt?
Wil weer hoofdtrainer worden....

Alsof er een club nog zit te wachten op een trainer wiens ploegen altijd sterk beginnen aan een seizoen en gedurende het seizoen als een kaartenhuis in elkaar storten.
 

gevegt

Well-known member
Wil weer hoofdtrainer worden....

Alsof er een club nog zit te wachten op een trainer wiens ploegen altijd sterk beginnen aan een seizoen en gedurende het seizoen als een kaartenhuis in elkaar storten.
Als dat waar is, had ik de eerste helft van de competitie graag Rutten als hoofdcoach gezien.
Dan waren we al weken kampioen geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Ik zie vele namen voorbij komen die als trainer kunnen werken bij PSV. Maar ik denk dat op het moment geen enkele trainer PSV wil of kan trainen.

Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

De Wolf

Well-known member
Ik zie vele namen voorbij komen die als trainer kunnen werken bij PSV. Maar ik denk dat op het moment geen enkele trainer PSV wil of kan trainen.

Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Ik stel mij wel beschikbaar.
 

De Wolf

Well-known member
Wat is het huidige Twitter account van Rokkie Jager ook alweer? Die had altijd goede inzichten.
Je moet het tegenwoordig hier mee doen.

 

gevegt

Well-known member
Je moet het tegenwoordig hier mee doen.

Waarom verbaast het mij eigenlijk niet dat juist jij dit post.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFK

JFK

Well-known member
Ik zie vele namen voorbij komen die als trainer kunnen werken bij PSV. Maar ik denk dat op het moment geen enkele trainer PSV wil of kan trainen.

Hopelijk heeft Kees Rijvers nog een goed advies kunnen geven aan het bestuur over het aanstellen van een nieuwe trainer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Hij is vandaag 97 geworden.
Stel hem maar aan als conditietrainer of zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

stc

Well-known member
Hij is vandaag 97 geworden.
Stel hem maar aan als conditietrainer of zo.
Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.

Met het materiaal van PSV is het een wonder dat jullie Europees hebben overwinterd en jullie hebben kunnen handhaven in de eredivisie. Ook nog eens twee nationale prijzen gepakt.
 

JFK

Well-known member
Rijvers is tenminste een capabele trainer. Is 1 van de weinige trainers die zowel nationaal en internationaal prijzen heeft gewonnen met PSV. Kan je van van Nistelrooy niet zeggen.
Maar Rijvers is bijna dood.
 
Bovenaan