Miramar
Well-known member
Johan TukkerDan toch maar Azing Griever.
Johan TukkerDan toch maar Azing Griever.
Prima spelers idd, Ronald schijnt wel een goede verdediger te zijn. Wellicht ook wel een optie om hem de vrije trappen en penalty's te laten nemen.Willy, één van de broers Rene en Willy van der Kerkhof kwam met de oplossing. Ze moesten Ronald en Erwin Koeman halen. Alleen vond hij het jammer dat ze bij het Nederlands elftal zaten.
Tot zover Willy. Vermoeiende man.
TrainersPrima spelers idd, Ronald schijnt wel een goede verdediger te zijn. Wellicht ook wel een optie om hem de vrije trappen en penalty's te laten nemen.
Bij de Graafschap zit wel een aardige trainer schijnt.Trainers
Jammer. Moet je wel doen, Baudet volgen, die man levert een partij humor op waar je u tegen zegt... Voor de rest niet serieus nemen die Baudet.Ik negeer weinig mensen. Baudet en nog een paar.
Heeft tenminste al weleens een Europa Cup gepakt.Theo Maassen?
Ik word altijd ontzettend moe van Fred Rutten.Fred Rutten is in zijn interviews na de wedstrijd gewoon aan het solliciteren om volgend seizoen weer hoofdtrainer te worden. Wat vinden we daarvan?
Je bent zelf een handdoek!Ik word altijd ontzettend moe van Fred Rutten.
Is nooit duidelijk en als het een beetje te moeilijk wordt, dan gooit hij de handdoek in de ring.
PLus dat zijn teams altijd dramatisch worden aan het seizoeneinde... Dus liever niet.Ik word altijd ontzettend moe van Fred Rutten.
Is nooit duidelijk en als het een beetje te moeilijk wordt, dan gooit hij de handdoek in de ring.
Pislul!Je bent zelf een handdoek!
Zeikkut!Pislul!
Plop!Zeikkut!
Vriend!Plop!
Vriend!
Plop!