Inderdaad, daarom zeg ik ook dat ik niet ontevreden ben hiermee. Ramzi voor de groep zetten zou dezelfde fout zijn als Bommel en Van Nistelrooij voor de groep zetten... Jans had me wel leuk geleken, maar dat is vooral om ik hem een goede trainer vind en ik hem nog wel een coachschap bij een top3-club had gegund.Bosz is gewoon de beste keus op dit moment. Wie had het anders moeten worden?
Ramzi, Jans? Nee, dank je wel.
Er is nog eentje op zoekInderdaad, daarom zeg ik ook dat ik niet ontevreden ben hiermee. Ramzi voor de groep zetten zou dezelfde fout zijn als Bommel en Van Nistelrooij voor de groep zetten... Jans had me wel leuk geleken, maar dat is vooral om ik hem een goede trainer vind en ik hem nog wel een coachschap bij een top3-club had gegund.
Dat blijft wel mooi. Toen Bosz zo vaak genoemd werd bij Ajax kon hij er volgens PSV-fans niks van, nu hij bij PSV is aangesteld is hij de verlosser en zijn er Ajacieden die hem niks vinden. Mooi opportunisme.Wel weer genieten hoor al die reacties op social media 😆
Het is een vuile racist!!!Ik denk dat Jans tekort komt voor de top3. Leuke vent lijkt me wel, maar niet voor PSV.
OkHet is een vuile racist!!!
Nou, wat is je mening over Bosz?Bosz is officieel gepresenteerd als trainer van PSV
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk