De Trainer van PSV

Maasveld

Well-known member
Willy, één van de broers Rene en Willy van der Kerkhof kwam met de oplossing. Ze moesten Ronald en Erwin Koeman halen. Alleen vond hij het jammer dat ze bij het Nederlands elftal zaten.

Tot zover Willy. Vermoeiende man.
Iedere topclub heeft zo z'n dorpsgek. PSV de gebroeders, Ajax Sjaak Swart en Feyenoord Willem van Hanegem.
 

Mario

Well-known member
Diverse media melden vandaag dat Peter Bosz topkandidaat zou zijn bij PSV.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Ben je gemiddeld ook weer anderhalf seizoen uit de brand. Wie gaat hem opvolgen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bosz schijnt binnen te zijn en PSV schijnt hem veel toezeggingen te hebben gedaan. Duidelijk wie weer de zomer transferkampioen gaat worden. Pepi, Wijnaldum, De Vrij, Summerville en what else to expect?
 

Mario

Well-known member
De best beschikbare coach voor PSV op dit moment. Nee, hij heeft nooit een prijs gewonnen, maar daar komt ook een keer verandering in. Ik wil vooral weer eens een leuk voetballend PSV zien, en daar is Bosz de juiste coach voor.
 

stc

Well-known member
Over de heer Bosz ga ik nog niets zeggen. Ten eerste er is nog geen persbericht uit. Ten tweede, mocht hij tekenen dan kan het niet slechter zijn dan de heren Schmidt, v Nistelrooy en van Bommel.
 

De Wolf

Well-known member
Over de heer Bosz ga ik nog niets zeggen. Ten eerste er is nog geen persbericht uit. Ten tweede, mocht hij tekenen dan kan het niet slechter zijn dan de heren Schmidt, v Nistelrooy en van Bommel.
Dat is met een derde plek al gebeurd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Over de heer Bosz ga ik nog niets zeggen. Ten eerste er is nog geen persbericht uit. Ten tweede, mocht hij tekenen dan kan het niet slechter zijn dan de heren Schmidt, v Nistelrooy en van Bommel.

Hoeveel wedstrijden geef je hem de tijd?
 
Bovenaan