Hoeven we niet, heeft ons een bijna faillissement opgelevert.
Daar is Bosz niet verantwoordelijk voor. Iemand anders deed de financiën.
Hoeven we niet, heeft ons een bijna faillissement opgelevert.
Crypto ChrisDaar is Bosz niet verantwoordelijk voor. Iemand anders deed de financiën.
Misschien wat voor Tottenham onze Ruud.Juist op deze dag het grote nieuws willen halen om Feyenoord dwars te zitten. Bah bah ...
Zou mij niets verbazen bij die gasten..Omdat de dames onder leiding van Luuk en wonderboy Xavi achter zijn rug om hebben geklaagd over hem bij de directie.
Crypto Chris
2 prijzen meer als AJAX dit seizoenJammer, ik vind dat hij het uitstekend deed
Bosz deed de aankopen.Daar is Bosz niet verantwoordelijk voor. Iemand anders deed de financiën.
Ow ja die muppet.Die zal zich er zeker mee hebben bemoeid, maar ik meen dat we toen Jacobs hadden.
2 prijzen meer als AJAX dit seizoen
Bosz deed de aankopen.
Ze wilden zich aan Ajax spiegelen. Daar won hij gewoon soeverein met 2-0Een meer dan Feyenoord en twee meer dan de rest van de eredivisie. Nummer 1 jaaaaa jaaaaa nummer 1 PSV.
Omdat AZ zoveel blessures had. Anders hadden die alles gewonnen, zelfs de Cruijff schaal.Een meer dan Feyenoord en twee meer dan de rest van de eredivisie. Nummer 1 jaaaaa jaaaaa nummer 1 PSV.
Dat neemt de verantwoordelijkheid van Bosz niet weg.Ja en wie geeft hem het budget en wie heeft hem de mogelijkheden gegeven om veel spelers zonder restwaarde te halen?
Je vergeet de Champions League en de wereldbeker.Omdat AZ zoveel blessures had. Anders hadden die alles gewonnen, zelfs de Cruijff schaal.
Ik ben geen fan van van Nistelrooy op het moment
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Mocht PSV vanmiddag punten verspelen, dan mag de heer v Nistelrooy wat mij betreft per direct worden ontslagen.
Jammer dat v Nistelrooy weggaat.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Dan is het nu aan de spelers om te reageren, die schijnen/blijken geklaagd te hebben over Van Nistelrooij, dan mogen ze het zondag laten zien.
Precies. Alles onder de 7-0 nederlaag is dan al een goed resultaat...Helaas spelen ze tegen het beste elftal ter wereld...