De toekomstige Kuip

Hankie

Well-known member
Heel jammer dit, verbouwing heeft ook 0,0 % kans gekregen.

Dan heb je niet goed opgelet.... BAM kreeg de verbouwing ook niet rond en levert gewoon minder op als nieuwbouw. Het is een trieste dag voor de Kuip maar een grote dag voor Feyenoord.
 

Lennard95

New member
Dan heb je niet goed opgelet.... BAM kreeg de verbouwing ook niet rond en levert gewoon minder op als nieuwbouw. Het is een trieste dag voor de Kuip maar een grote dag voor Feyenoord.

Nu heb je het over het BAM plan maar dat was ook de enige waarnaar gekeken werd maar niet naar Red de kuip en dergelijke.
 

Ivanhoe

Active member
Nu heb je het over het BAM plan maar dat was ook de enige waarnaar gekeken werd maar niet naar Red de kuip en dergelijke.
Luchtballonnen, gedreven door sentimenten. De Kuip voldoet niet meer, beenruimte uit 1932 voldoet sowieso niet meer aan de eisen annu nu, word gek van al die mensen die steeds langs moeten lopen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Luchtballonnen, gedreven door sentimenten. De Kuip voldoet niet meer, beenruimte uit 1932 voldoet sowieso niet meer aan de eisen annu nu, word gek van al die mensen die steeds langs moeten lopen.

In die zin zaten we wel lekker zondag op Woudestein.
 

Tobcoach

New member
Nu heb je het over het BAM plan maar dat was ook de enige waarnaar gekeken werd maar niet naar Red de kuip en dergelijke.

Red de Kuip is nooit meer geweest dan een oppervlakkig plan. Als de gemeente Red de Kuip aan tafel had gezet en de hen dezelfde eisen die de gemeente stelde aan de vernieuwbouw had voorgelegd als de gemeente bij het BAM-plan heeft gedaan, was het Red de Kuip-plan ook als onhaalbaar afgevallen en durf ik een gokje te wagen dat het plan duurder uitgevallen zou zijn dan het BAM-plan.

Mensen denken dat het allemaal makkelijk is: gewoon een derde ring erop zetten, wat moderniseren, iets betere infrastructuur en klaar. Zo makkelijk is het allemaal niet. Als je het plan ziet waar de BAM de prijsvraag mee gewonnen heeft en het plan wat uiteindelijk is gesneuveld, dan zat daar nog een wereld van verschil in. Allemaal ingegeven door (aanvullende) wensen van Feyenoord en de eisen die de gemeente stelde.

Het is goed dat gemeente en Feyenoord uiteindelijk overnieuw zijn begonnen. Kijkend naar de afgelopen 10 jaar is dit plan verreweg het beste plan dat tot nu toe op tafel heeft gelegen. Ik heb er zelf alle vertrouwen in dat Feyenoord in het seizoen 2023-2024 in een prachtig nieuw stadion speelt dat qua sfeer niets onderdoet en misschien zelfs nog wel beter gaat zijn dan De Kuip.
 

Mario

Well-known member
Hopelijk is dan ook meteen het parkeerprobleem rond de Kuip opgelost. De tekeningen zien er in ieder geval goed uit. Ik mag dan wel voor PSV zijn, maar het oog wil ook wat.
 

Ska P 187

Well-known member
Als of ze evenveel kunnen zuipen als dieTukkers. Haha die gastjes uit Rotterdam.
Ze kunnen beter de handel in coke en pillen in eigen beheer gaan nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ze minimaal 5,40? na inkoop per liter verdienen en na personeelskosten er 3? aan overhouden, dan wordt er of niet veel gedronken of het personeel is niet effici?nt of hebben een vrij hoog salaris. Het eerste zou best kunnen als ze het huidige bier blijven schenken.
 

Marinos

Well-known member
Als ze minimaal 5,40€ na inkoop per liter verdienen en na personeelskosten er 3€ aan overhouden, dan wordt er of niet veel gedronken of het personeel is niet effici?nt of hebben een vrij hoog salaris. Het eerste zou best kunnen als ze het huidige bier blijven schenken.

€20-€25 per uur aan het uitzendbureau voor dit soort werk ongeveer geloof ik. Als je dan na gaat dat er enkel 1 uur per wedstrijd echt hard gewerkt moet worden (20 min voor, 20 min rust, 20 min na) terwijl dat personeel wel van 13:00 tot 17:00 (14:30 wedstrijd) moet werken gaat het wel hard met salaris.
 

Max

Administrator
Forumleiding
?20-?25 per uur aan het uitzendbureau voor dit soort werk ongeveer geloof ik. Als je dan na gaat dat er enkel 1 uur per wedstrijd echt hard gewerkt moet worden (20 min voor, 20 min rust, 20 min na) terwijl dat personeel wel van 13:00 tot 17:00 (14:30 wedstrijd) moet werken gaat het wel hard met salaris.

Feyenoord had geloof ik het personeel nu naar zich toe getrokken. Al kan dat wel in de mix met stadion inderdaad duur worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Staat Twente toch nog ergens bovenaan.
Bierconsumptie per supporter; toch iets om trots op te zijn.:duim:
Heracles en NAC maken de top 3 compleet.
 

zwammy

Well-known member
We zijn gezakt :sad: komt door al die gloryhunters.

Feyenoord verkoopt nou toch ook geen bier dus waarom zou die toellie in het nieuwe stadion niet mogen?
 
Bovenaan