Wat vind jij er nou van als skycrapper kenner?Daar rolstoelen grapje van Josef jaren terug, misschien was dat zelfs wel SQ nog, gaat nog werkelijkheid worden ook. Mocht hij het ?berhaupt halen...
Kijk naar de analyse van de vi... De lunatic leuzen als tunnelvisie onbeholpen zijn niet van de lucht.Dit wordt Gudde zijn Waterloo als dit weer mislukt
Kijk naar de analyse van de vi... De lunatic leuzen als tunnelvisie onbeholpen zijn niet van de lucht.
En tja Rem Koolhaas en OMA zullen het wel niet goed zien.
Dat denk ik niet want die zitten in de werkgroep. Maar er zitten er een aantal die willen scoren bij de achterban. Want aan de andere kant vliegen de miljarden eruit aan nieuwbouw.Ik heb het idee dat ze iedere keer dezelfde fout maken en de gemeente te laat meenemen in het project.
Dat zeker maar het blijft scoren over de rug van. Daarnaast is er niet te lobbyen tegen dubbele agenda's. De rest van de raad hoor je nog niet.Er zitten ambtenaren in de werkgroep en die willen graag. Je moet echter de raad tijdig meenemen, die beslissen uiteindelijk. Ambtenaren meekrijgen en betrekken is niet zo moeilijk, de politiek dat is een ander verhaal. Lobbyen is een vak apart.
Daarnaast is er niet te lobbyen tegen dubbele agenda's. .
De grootste roeptoetert is Jos Verveen en die is dikke mik met de harde kern. De harde kern wil in de Kuip blijven, met de mooie slogan liever 10e in de kuip dan kampioen in een mooi stadion.Dat wilde ik net opperen . Zijn er mensen met een dubbele of trippel agenda ?
M.a.w. kunnen ze met uitstel over een paar jaar meer geld verdienen aan het project ?
Of is het grondgebied van een eventuele tweede locatie waar het stadion moet komen te staan van hun (vriendjes) ?
Tuurlijk die heb je aan beide kanten. de verbouwclub heeft pro Deo allerlei plannen gemaakt en die kosten willen ze natuurlijk terug.Dus geen personen op de achtergrond die veel geld kunnen verdienen als het stadion op een andere plek gebouwd gaat worden ?