De toekomstige Kuip

G

Gast

Guest
De toekomstige Kuip

Laat ik het zo zeggen. Ik weet heel zeker dat de telegraaf meer weet en citeert uit zeer betrouwbare bronnen.

EDIT: misschien is de term gebiedsvisie in het stuk van de Telegraaf niet correct (semantiek), maar ik ben vrij zeker dat het voor de rest wel eens kan kloppen. En met een paar goede vragen heeft het AD volgens mij niet het goede antwoord gekregen over de bemoeienis van OMA. Just my 2 cents.
 
Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Als het Koolhaas wordt dan haal je in elk geval iemand binnen die een stadion bouwt dat in geen duizend lichtjaar op een stadion lijkt.

Het moet ook niet het stadion van vandaag of morgen worden, maar van de toekomst. De Kuip is ook niet neergezet met een visie van die tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als Rotterdam echt ambities heeft met Zuid, dan is dit de kans om er iets van te maken.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik ben een beetje moe geworden van dit dossier + het is maandag.
Misschien denk ik er morgen wel anders over, maar ik zie de kuip de 100 jaar wel halen.
 

Fabian

Active member
Ik ben een beetje moe geworden van dit dossier + het is maandag.
Misschien denk ik er morgen wel anders over, maar ik zie de kuip de 100 jaar wel halen.

Een beetje die Spaanse mentaliteit. Kom op! Relaxed. Alles komt goed. Ma?ana, Ma?ana!
 

Tobcoach

New member
Laat ik het zo zeggen. Ik weet heel zeker dat de telegraaf meer weet en citeert uit zeer betrouwbare bronnen.

EDIT: misschien is deren gebiedsvisie in het stuk van de Telegraaf niet correct (semantiek), maar ik ben vrij zeker dat het voor de rest wel eens kan kloppen. En met een paar goede vragen heeft het AD volgens mij niet het goede antwoord gekregen over de bemoeienis van OMA. Just my 2 cents.

Laten we het er maar op houden dat De Telegraaf de pass van achteruit heeft gegeven, het AD de voorzet en Rijnmond.nl uiteindelijk de doelpoging tussen de palen heeft doen belanden.
 

Jozsef

New member
En als TC dat zegt neem ik dat onmiddelijk aan. Die zit tenslotte wel erg dicht op het vuur. Al verdenk ik GJB al een tijdje van een functie binnen Feyenoord.
 
G

Gast

Guest
De toekomstige Kuip

Functie binnen Feyenoord? Haha, LOL, en dan vragen stellen hoe het op het familievak gaat? Was trouwens een enorm gezeur van mensen die niet even een rijtje lager wilden zitten zodat ik naast mijn zoons van 7 en 12 kon zitten. On-Rotterdams zeikerig.

Ik heb wel wat contacten die redelijk dicht tot heel dicht bij het vuur zitten vwb het stadion. Dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:

Tobcoach

New member
En als TC dat zegt neem ik dat onmiddelijk aan. Die zit tenslotte wel erg dicht op het vuur. Al verdenk ik GJB al een tijdje van een functie binnen Feyenoord.

Ik denk dat GJB en ik van beide kanten dicht bij het vuur zitten en helemaal niet zo van mening verschillen hierover.

Waar ik in ieder geval stevig van baal is dat de informatie over wat Feyenoord graag wil nu op straat ligt terwijl we juist met Feyenoord hadden afgesproken dat we het deze keer gezamenlijk zouden doen, in de eerste week van januari. Er moet in de organisatie van Feyenoord dus een lek zitten en dat lek zit ook dicht op het vuur.

Morgen zal hier in het college van b&w ongetwijfeld over gesproken worden. Ik geloof niet dat de plannen direct afgeblazen zullen worden maar dit heeft het broze vertrouwen dat de gemeente in de projectorganisatie van Feyenoord had geen goed gedaan en ik verwacht dat tenminste wethouder Schneider 'not amused' gaat zijn. Voor wat dat dan waard is natuurlijk.
 

Fabian

Active member
Ik denk dat GJB en ik van beide kanten dicht bij het vuur zitten en helemaal niet zo van mening verschillen hierover.

Waar ik in ieder geval stevig van baal is dat de informatie over wat Feyenoord graag wil nu op straat ligt terwijl we juist met Feyenoord hadden afgesproken dat we het deze keer gezamenlijk zouden doen, in de eerste week van januari. Er moet in de organisatie van Feyenoord dus een lek zitten en dat lek zit ook dicht op het vuur.

Morgen zal hier in het college van b&w ongetwijfeld over gesproken worden. Ik geloof niet dat de plannen direct afgeblazen zullen worden maar dit heeft het broze vertrouwen dat de gemeente in de projectorganisatie van Feyenoord had geen goed gedaan en ik verwacht dat tenminste wethouder Schneider 'not amused' gaat zijn. Voor wat dat dan waard is natuurlijk.

De politiek bestaat alleen maar uit lekken. Waarom zou het daar niet vandaan kunnen komen? Wat heeft een persoon binnen Feyenoord eraan om informatie naar buiten te brengen?

En wat Schneider vindt, vind ik niet zo interessant.
 
Bovenaan