De toekomstige Kuip

DeftonesJP

New member
Zuid
Doel is om m??r mensen naar Zuid te trekken. De Veranda plus het Stadionpark moeten een 'compleet vrijetijdsgebied' worden, waar sport en ontspanning de boventoon voeren. Om de grotere stroom bezoekers te kunnen verwerken, wordt gedacht aan een nieuwe tramlijn over het Stadionviaduct, die in een later stadium kan worden doorgetrokken naar Zuidplein.

Dat klinkt alsof er net zo'n zielloos terrein gebouwd gaat worden zoals bij ons. Niet dat het nu rozengeur en manenschijn is rond de kuip maar toch. Een mooi gebied om de nieuwe kuip waar hard gepilst kan worden zou mooi zijn.
 
G

Gast

Guest
Ik vermoed omdat ze dan (1) minder grond hoeven te kopen/onteigenen en (2) het bijdraagt aan het gewenste unieke karakter van het stadion.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat klinkt alsof er net zo'n zielloos terrein gebouwd gaat worden zoals bij ons. Niet dat het nu rozengeur en manenschijn is rond de kuip maar toch. Een mooi gebied om de nieuwe kuip waar hard gepilst kan worden zou mooi zijn.

Ik vind het Arena gebied nou niet bepaald zielloos. Op het stadion zelf na, vind ik het allemaal prachtig.
 

DeftonesJP

New member
Serieus? Die gekleurde blokkendoos van Ziggo? De prenatal regenboog? De hippe Grolschtentjes die daar zijn? Wij vluchten voor de wedstrijd altijd naar 't Rembrandtplein, daar is het veel beter toeven.
 

gevegt

Well-known member
Serieus? Die gekleurde blokkendoos van Ziggo? De prenatal regenboog? De hippe Grolschtentjes die daar zijn? Wij vluchten voor de wedstrijd altijd naar 't Rembrandtplein, daar is het veel beter toeven.
Dan moet het wel heel erg zijn bij de ArenA.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ziet zo snel bekeken er goed uit. Hopelijk dat de kleine groep schreeuwers nu niet weer de overhand krijgen.
 

Fabian

Active member
Ik vind het Arena gebied nou niet bepaald zielloos. Op het stadion zelf na, vind ik het allemaal prachtig.

Ik heb niet vaak zoveel lelijkheid bij elkaar gezien eerlijk gezegd. Het heeft totaal geen uitstraling. Een bonte stoet verzameling vreemde gebouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder ook echt een dode sfeerloze boel. Amsterdamse Poort zit er tegenover, maar dat vind ik zelf ook geen bruisende omgeving. Je kan er wel prima roti eten.
 

Jozsef

New member
Ik vind het Arena gebied nou niet bepaald zielloos. Op het stadion zelf na, vind ik het allemaal prachtig.

Hmmm.... Avondje Ziggo Dome of Tivoli. Zeg nou zelf, haha. Die `hippe` Grolschtent naast de Ziggo ook nog bezocht voor een concert. Daar zuip je geen pils, maar nuttig je een fris biertje. Niks dus.
Maar goed, lekker belangrijk wat er rond een Nieuwe Kuip komt. Als dat ding er maar komt. En wat meer horeca in en rond het stadion graag. Nu staat iedereen buiten bij Bennie.
 

Fabian

Active member
Hmmm.... Avondje Ziggo Dome of Tivoli. Zeg nou zelf, haha. Die `hippe` Grolschtent naast de Ziggo ook nog bezocht voor een concert. Daar zuip je geen pils, maar nuttig je een fris biertje. Niks dus.
Maar goed, lekker belangrijk wat er rond een Nieuwe Kuip komt. Als dat ding er maar komt. En wat meer horeca in en rond het stadion graag. Nu staat iedereen buiten bij Bennie.

Bennie... dat is een tijdje terug alweer.
 

Jozsef

New member
Ja gezellig, in de kou met een 0.2 liter plastic flesje Braakaria van 3 euro, waar je 10 minuten voor in de rij moet staan.

Ik zal 't geen seconde missen.
 
Bovenaan