Fabian
Active member
Weer dat plan met kuip aan de maas , was er 10 jaar geleden ook toch?
Ja, klopt. Dat is wel het ironische.
Maar als je daarna gedwongen wordt om in te zetten op een niet rendabele verbouwing van De Kuip verlies je jaren.
Weer dat plan met kuip aan de maas , was er 10 jaar geleden ook toch?
Zuid
Doel is om m??r mensen naar Zuid te trekken. De Veranda plus het Stadionpark moeten een 'compleet vrijetijdsgebied' worden, waar sport en ontspanning de boventoon voeren. Om de grotere stroom bezoekers te kunnen verwerken, wordt gedacht aan een nieuwe tramlijn over het Stadionviaduct, die in een later stadium kan worden doorgetrokken naar Zuidplein.
Voor de liefhebbers de gehele concept-Gebiedsvisie: http://www.rotterdam.nl/Clusters/St...rk/Gebiedsvisie_stadionpark_december 2015.pdf
Dat klinkt alsof er net zo'n zielloos terrein gebouwd gaat worden zoals bij ons. Niet dat het nu rozengeur en manenschijn is rond de kuip maar toch. Een mooi gebied om de nieuwe kuip waar hard gepilst kan worden zou mooi zijn.
Dan moet het wel heel erg zijn bij de ArenA.Serieus? Die gekleurde blokkendoos van Ziggo? De prenatal regenboog? De hippe Grolschtentjes die daar zijn? Wij vluchten voor de wedstrijd altijd naar 't Rembrandtplein, daar is het veel beter toeven.
Ik vind het Arena gebied nou niet bepaald zielloos. Op het stadion zelf na, vind ik het allemaal prachtig.
Ik vind het Arena gebied nou niet bepaald zielloos. Op het stadion zelf na, vind ik het allemaal prachtig.
Hmmm.... Avondje Ziggo Dome of Tivoli. Zeg nou zelf, haha. Die `hippe` Grolschtent naast de Ziggo ook nog bezocht voor een concert. Daar zuip je geen pils, maar nuttig je een fris biertje. Niks dus.
Maar goed, lekker belangrijk wat er rond een Nieuwe Kuip komt. Als dat ding er maar komt. En wat meer horeca in en rond het stadion graag. Nu staat iedereen buiten bij Bennie.
Zuipen jullie alleen als er seniormembers bij zijn? Nee toch?
Over tien jaar mijmeren jullie over die goede oude tijd dat je gezellig bij Bennie buiten stond.Bennie... dat is een tijdje terug alweer.
Ja gezellig, in de kou met een 0.2 liter plastic flesje Braakaria van 3 euro, waar je 10 minuten voor in de rij moet staan.
Ik zal 't geen seconde missen.
Zuipen jullie alleen als er seniormembers bij zijn? Nee toch?