De toekomstige Kuip

Fabian

Active member
We zijn al ongeveer 8 jaar aan het speculeren. Dat stop je niet zomaar... :D

De eerste week van januari. Ik zet me alvast schrap.
 

inhethoekje

Active member
Net als Jan-Dirk Stouten afgelopen vrijdag in FC Rijnmond is het bij De Telegraaf een gevalletje klok en klepel.

Als ik iedereen een advies mag geven: stop met speculeren, in de eerste week van januari zal er meer nieuws naar buiten komen.

Aan de andere kant, Rem Koolhaas, dan haal je geen onbenul binnen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Verder blijkt De Telegraaf juist als beste te zijn ingevoerd bij Feyenoord de laatste paar jaren en hebben schijnbaar de beste relatie met Feyenoord.
 

inhethoekje

Active member
Ach ja, een voordeel, als het stadion er strak staat krijg ik korting met mijn 65plus pas en mogen jullie de hoofdprijs betalen.
 

Tobcoach

New member
Over De Rotterdammer is men anders niet tevreden.

Wie is 'men'? Volgens mij zijn er verschillende meningen over de blokkendoos.

Van buiten is het een imposant gebouw maar functioneel is er wel het nodige op aan te merken. In de gemeentelijke toren (de middelste) werken de liften heel slecht terwijl ze intelligent zouden moeten zijn. Je staat moeiteloos 10-15 minuten te wachten. Ook is de klimaatbeheersing slecht geregeld en zijn er te weinig werkplekken. Dat laatste kan Koolhaas niet aangerekend worden en is meer de fout van de gemeente zelf die veel te optimistisch is geweest als het gaat om de bereidheid en mogelijkheden van zijn medewerkers om flexibel te werken.

Gelukkig ben ik altijd vroeg aanwezig en heb ik inmiddels een vaste flexplek.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ja ambtenaren en flexibiliteit. Verder ook logisch dat rond negen uur en rond vijf uur het spitsuur is bij de liften in een gemeentelijk kantoor. Zelfs in de Maastoren moet je op bepaalde tijden soms wat langer wachten en daar hebben mensen niet zulke vaste werktijden. Een intelligente lift in een ambtelijk kantoor doet het alleen rondom negen uur, rondom lunchtijd en rondom vijf uur. Als Rem Koolhaas dat niet wist, dan valt het mij toch van hem tegen.

Verder weet je dat je met Koolhaas in ieder geval geen dertien in een dozijn stadion krijgt. Dat zou ook niet passen in Rotterdam.
 

Fabian

Active member
Ja ambtenaren en flexibiliteit. Verder ook logisch dat rond negen uur en rond vijf uur het spitsuur is bij de liften in een gemeentelijk kantoor. Zelfs in de Maastoren moet je op bepaalde tijden soms wat langer wachten en daar hebben mensen niet zulke vaste werktijden. Een intelligente lift in een ambtelijk kantoor doet het alleen rondom negen uur, rondom lunchtijd en rondom vijf uur. Als Rem Koolhaas dat niet wist, dan valt het mij toch van hem tegen.

Verder weet je dat je met Koolhaas in ieder geval geen dertien in een dozijn stadion krijgt. Dat zou ook niet passen in Rotterdam.

Ook wij hebben problemen met de klimaatbeheersing trouwens. Het is vaak behoorlijk fris op de werkplek.

En dat van die spitsuur bij de lift is inderdaad wel ambtenarij. Bij ons is er meer variatie in werknemers die daadwerkelijk naar kantoor komen en wanneer men naar kantoor komt. Dan ontloop je dat gedoe al. Anders sta je hier ook te wachten.

Alleen met de lunch wil het weleens drukker zijn.
 
G

Gast

Guest
De Telegraaf is bijzonder goed ingevoerd en dit verhaal als een "klok en klepel"-verhaal wegzetten is nonsens.
 

erka

Well-known member
Als het Koolhaas wordt dan haal je in elk geval iemand binnen die een stadion bouwt dat in geen duizend lichtjaar op een stadion lijkt.
 

Keyser S?ze

New member
Ik zou het liefst die Koolhaas een beroepsverbod willen geven. Zo veel architectonische onzin kan ik echt niet verdragen.
 

Tobcoach

New member
De Telegraaf is bijzonder goed ingevoerd en dit verhaal als een "klok en klepel"-verhaal wegzetten is nonsens.

Leg het stuk van De Telegraaf maar eens langs dat van het AD van vandaag. In het stuk van het AD staat veel meer dat recht doet aan de waarheid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leg het stuk van De Telegraaf maar eens langs dat van het AD van vandaag. In het stuk van het AD staat veel meer dat recht doet aan de waarheid.

Het stuk van het AD had iedereen kunnen maken zonder verder heel goed te zijn ingevoerd. Wie weet weet De Telegraaf ook dit keer meer.
 

Tobcoach

New member
AD heeft gewoon naar Feyenoord gebeld en een aantal goede vragen gesteld. Bij Feyenoord zijn ze zo naief geweest daar inhoudelijk antwoord op te geven. Beter dan De Telegraaf. Voorbeeld: in De Telegraaf staat dat OMA een gebiedsvisie moet gaan maken. Het AD geeft aan dat de gemeente binnenkort de gebiedsvisie presenteert. AD zit precies goed, Telegraaf heeft de term Gebiedsvisie ergens gehoord of gelezen en dit gekoppeld aan Rem Koolhaas.

Dat bedoel ik dus met klok en klepel.
 
Bovenaan