De Feyenoord huiskrant De Telegraaf komt weer met de naam Rem Koolhaas: http://www.feyenoordprimeur.nl/nieu...tm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Net als Jan-Dirk Stouten afgelopen vrijdag in FC Rijnmond is het bij De Telegraaf een gevalletje klok en klepel.
Als ik iedereen een advies mag geven: stop met speculeren, in de eerste week van januari zal er meer nieuws naar buiten komen.
Aan de andere kant, Rem Koolhaas, dan haal je geen onbenul binnen.
Over De Rotterdammer is men anders niet tevreden.
Wie is 'men'? Volgens mij zijn er verschillende meningen over de blokkendoos.
Ja ambtenaren en flexibiliteit. Verder ook logisch dat rond negen uur en rond vijf uur het spitsuur is bij de liften in een gemeentelijk kantoor. Zelfs in de Maastoren moet je op bepaalde tijden soms wat langer wachten en daar hebben mensen niet zulke vaste werktijden. Een intelligente lift in een ambtelijk kantoor doet het alleen rondom negen uur, rondom lunchtijd en rondom vijf uur. Als Rem Koolhaas dat niet wist, dan valt het mij toch van hem tegen.
Verder weet je dat je met Koolhaas in ieder geval geen dertien in een dozijn stadion krijgt. Dat zou ook niet passen in Rotterdam.
De Telegraaf is bijzonder goed ingevoerd en dit verhaal als een "klok en klepel"-verhaal wegzetten is nonsens.
Leg het stuk van De Telegraaf maar eens langs dat van het AD van vandaag. In het stuk van het AD staat veel meer dat recht doet aan de waarheid.