Unregistere
Well-known member
Ja, maar dat kan je gewoon aanvragen bij de KNVB. Hebben wij ook gedaan voor het eerste en het tweede, om dezelfde reden. Dan loopt je programma in de meeste gevallen dus gelijk, met af en toe een uitzondering.
Ja, maar dat kan je gewoon aanvragen bij de KNVB. Hebben wij ook gedaan voor het eerste en het tweede, om dezelfde reden. Dan loopt je programma in de meeste gevallen dus gelijk, met af en toe een uitzondering.
Dat is gewoon de Onder 23 dus, alleen een beetje raar opgeschreven / gekopieerd door FC Update.
Maar dat heet dus de Onder 23. Net als dat in Onder 19 ook spelers van 19 kunnen spelen. Vandaar wellicht je verwarring.
Ah okay, Wellicht is dat veranderd dan , vroeger in de tijd dat ik nog voetbalde mocht je alleen meedoen aan de A1 als je niet voor 1 juni 19 werd. Dan is het dus eigenlijk een verkeerd gekozen naam door de KNVB. Maar goed uiteindelijk zijn het dan allemaal Onder 24 competitie's maar heten onder 23. :duim:
Klopt. Is volgens mij toch al redelijk lang geleden dat ze dat gedaan hebben? Kan me herinneren dat er toen 'derdejaars' A-junioren waren.
AFC IJburg is een hele jonge club die eerst alleen maar jeugd heeft gehad. Pas sinds dit seizoen hebben ze een seniorenflat ingeschreven.
Tussenstandje: tot nu toe 35 verenigingen ingeschreven voor de Onder 23 competitie.
Daaronder divisieclubs als ASWH, Blauw Geel '38, Barendrecht, DEM, DOVO, Excelsior '31, FC Lisse, Quick, HSC '21, Kozakken Boys, Quick Boys, UNA, Gemert en Ter Leede, plus hoofdklassers als Be Quick 1887, HBS, Leonidas, OJC Rosmalen, RKAVV, Nuenen en Purmersteijn.
De overige inschrijvingen komen van clubs waarvan het eerste elftal in de eerste klasse of lager speelt. Opmerkelijkste namen: AFC IJburg, dat met het eerste in de vijfde klasse bivakkeert, en SV Overbos, dat in de vierde klasse speelt.
Er zijn ook 12 clubs die zich hebben afgemeld bij de KNVB.
Ik weet natuurlijk niet welke teams uit N en O bij die 12 clubs uit de eerste klassen en lager zitten.
UDI nog niet? En waar haal jij dit lijstje vandaan?