gevegt
Well-known member
En dan ben je opeens zomaar failliet, of bijna failliet ?
Als spelers te veel zwart krijgen en de fiscus krijgt er lucht van, kan het heel snel gaan. Vooral als de geldschieter net doet alsof zijn neus bloed.
Harkemase Boys is al twee keer zo goed als failliet geweest. 2007/08 en dat jaar wat Joost aanhaalt met de link. Sowieso, Harkema is financieel altijd een tijdbom, met die koppige geldschieter daar. E?n keer verkeerd kijken en er is ellende. Kampers.
Kun je die discussie die we toen hadden nog weer omhoog halen? Of is die, net als de zwarte jaarverslagen, verloren gegaan?
NO doet vaak interessant maar zoals in meerdere discussies al is gebleken weet hij nauwelijks van de hoed en de rand.
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.
De SM , Joost, Satyr en al die anderen lullen zich weer vreselijk vast met jaloerse onbewezen verdachtmakingen.
Dus zal ons aller kralinger straks de hele discussie, of in ieder geval mijn bijdragen wel weer verwijderen, zodat Harkemase Boys toch nog failliet of bijna failliet is geweest. Hahaha
He lullo, hoe vaak is HB door de fiscus gepakt ?
Nooit.
En bij zwarte betalingen was dat allang gebeurd.
Kom met bewijzen.
Jouw kennende kun je dat niet, dus bespaar je de moeite.Ik zal morgen eens kijken of ik nog iets op mijn HD kan vinden.
Over dat zwart geld. Ik heb geen bewijzen ( gezien ) dat dat daar gebeurt of meer gebeurde dan elders.
En als de fiscus verdenkingen heeft, gaan ze dr heus wel induiken.
Dat is bij mijn weten niet gebeurd.
En natuurlijk worden in zulke gevallen door degenen die niks op hebben met het zaterdagvoetbal ook even clubs als IJsselmeervogels en Spakenburg erbij gehaald.
Tsja... Ook totaal geen bewijs.
Misschien kunnen die clubs wel wat meer betalen omdat ze hogere recettes en betere sponsoren hebben.
Overigens praten ze in Harkema wat directer , rechter voor de raap en wat rauwer dan bij pakweg AFC, HBS, Be Quick 1887 of Hercules, maar dat betekent voor mij niet dat ze minder te vertrouwen zouden zijn.
Ik zou haast zeggen, in tegendeel.
In dit geval had ie groot gelijk.
Hup, kralinger...alles maar weg...
Ook dat Harkemase Boys (bijna) failliet was.
Het urenlang zoeken van Joost heeft geen sluitend bewijs opgeleverd.
En ik kreeg ook nog een vraag van google. Waarom vanavond zo vaak de zoekopdracht "Harkemase Boys failliet" was gekomen.![]()
Beter lezen jij. Ging om failliet of bijna failliet.