bqandy
Well-known member
En wat win je daar dan mee?
Waar je met z'n allen aan begonnen bent, om de eis van contractspelers van tafel te krijgen. Door het compromis te aanvaarden ga je akkoord met de contractspelers.
En wat win je daar dan mee?
Tja, dat speelt dan alleen nog in de Tweede Divisie en daar kom je toch niet zonder flink te betalen. En al die tegenstanders die ondertussen gewoon flink met de buidel rammelen hebben wat mij betreft weinig recht van spreken.
En of de "weigerclubs" zich hiermee nou heel erg populair maken vraag ik me ook af, al zal dat misschien worst wezen.
Die sfeer merk ik tot nu toe niet nadat ik wat reacties gehoord heb. De gang naar de rechter tot alles van tafel is lijkt me logisch. Er zou een sterke zaak zijn, waarom zou je je weer laten inpakken.
Bq: Wat zijn de komkommers scherp geprijsd he deze week.
Hb: Ja dat moet ook wel, want de tweede divisie is ook al niet meer betaalbaar.
Hb: Noflik wiekein!
Bq: Moi!
Ziets?
Maar het is voor diverse clubs een principe kwestie. Het is amateurvoetbal en daarbij horen geen contractspelers.
En ik weet het: Het is misschien hypocriet, want er wordt stevig betaald bij sommige clubs.
Niks principe. Eerder angst om de geldstroom te moeten verantwoorden.
Of je betaald zoals een BVO dat doet, of je bent een amateurclub en betaald niet. En van mij mag je als zuivere amateurclub best kampioen van Nederland worden, ik zou een club geen verplichting op willen leggen qua contracten. Maar dat onvoorstelbare hypocriete gedoe komt mij de strot uit. Elke. Club. In. De. Tweede. Divisie. Betaald. Linksom, rechtsom, onder de tafel langs, via stichtingen: Ze betalen hun spelers. Al is het 100 euro benzine.
Dat moet anders.
Niks principe. Eerder angst om de geldstroom te moeten verantwoorden.
Of je betaald zoals een BVO dat doet, of je bent een amateurclub en betaald niet. En van mij mag je als zuivere amateurclub best kampioen van Nederland worden, ik zou een club geen verplichting op willen leggen qua contracten. Maar dat onvoorstelbare hypocriete gedoe komt mij de strot uit. Elke. Club. In. De. Tweede. Divisie. Betaald. Linksom, rechtsom, onder de tafel langs, via stichtingen: Ze betalen hun spelers. Al is het 100 euro benzine.
Dat moet anders.
Ik heb altijd de VVCS al de schuld gegeven.Trouwens, waarom krijgt de knvb alle stront en niet de vvcs? Die willen toch de contracten?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ik lees eigenlijk meer een verklaring om anderen de schuld te geven als het helemaal mis gaat bij Achilles als de club gaat degraderen.