En als die club X nu degradeert uit de Topklasse dat seizoen. Dan heb je alsnog 17 zaterdagclubs in de Topklasse, en zal er dus toch ??n in de zondagtopklasse moeten gaan spelen.Dan zal er wel weer gewisseld moeten worden met club X.
En als die club X nu degradeert uit de Topklasse dat seizoen. Dan heb je alsnog 17 zaterdagclubs in de Topklasse, en zal er dus toch ??n in de zondagtopklasse moeten gaan spelen.Dan zal er wel weer gewisseld moeten worden met club X.
Dat weet ik. Staphorst heeft voor mij geen geheimen.
Buiten het geloof van de meeste zaterdagclubs, wat is hun reden om zo stringent aan de zaterdag te houden? Alleen de inkomsten?
De vv. Staphorst is geen christelijke voetbalvereniging. Ze spelen op zaterdag omdat dat bij de oprichting met de gemeente is afgesproken.
Alleen omdat jij te lui bent om met de FIFA regels te komen.Ik vind het wel heel vervelend dat iedereen Niels met feiten, oplossingen en logica bestookt. Kap daar mee.
Prima aanvulling. Dus door de politiek gedwongen. Ik begrijp de FIFA wel.
Dat weet ik. En toch doen ze het.Kleine aanvulling over Staphorst . De jongens van de zwarte kousenkerk mogen helemaal niet aan wedstrijdsport doen.
Ik vind het wel heel vervelend dat iedereen Niels met feiten, oplossingen en logica bestookt. Kap daar mee.
Dat uitgerekend jij anderen van doordrammerij beschuldigd is toch wel heel erg mooi...Ja, sorry hoor. Maar logischer dan dit kan gewoon niet. Gaat nu een beetje op doordrammerij (wat een mooi zelfbedacht woord) van seculiere, extreem progressieve lui lijken. Niet meer serieus te nemen.
Dat weet ik. En toch doen ze het.
Leer mij Staphorst kennen. Als het voor de gemeente is, doen de ouderen hun duitje in het zakje, als het aan de jeugd ligt, doen ze het op de dijk of aan het spoor.In Staphorst gebeurt wel meer wat niet mag . Maar of Staphorst voor een gemixte indeling is kan ik niet beoordelen, wel dat zij de afstanden en kosten niet prettig vinden. Ook daar discussies over eventueel promoveren wat een groot gedeelte van de achterban niet ziet zitten.
Kleine aanvulling over Staphorst . De jongens van de zwarte kousenkerk mogen helemaal niet aan wedstrijdsport doen.
Nou en? Die spelers voetballen ook voor de ambiance hoor. Bij VVIJV voetballen is toch veel mooier dan bij FC Oss? En dan heb je bepaalde wedstrijden waar geen 1500 man op afkomt, maar 800 door een wedstrijd op zondag. Echt voor iedereen een verbetering, maar niet heus.
Een mix is alleen voor zondag een verbetering, voor zaterdag niet.
Prima aanvulling. Dus door de politiek gedwongen. Ik begrijp de FIFA wel.
Politiek mag zich niet inmengen met de voetbal. Er zijn landen voor minder gestraft.
Je wilt een club die op zondag wil spelen wel verplichten om op zaterdag te spelen, maar als een zaterdagploeg verplicht op zondag moet spelen is Holland in nood. Dan ben je dus inderdaad gewoon een hypocriete lul. Dat jij wat traag van begrip bent, kan ik niks doen. Jij overigens ook niet hoor, aangezien je pas net van het VWO afkomt.
Al die spelers die bij de koop clubs zitten , zitten daar niet om de ambiance of omdat ze de club zo mooi vinden maar omdat ze daar kruiwagens vol met geld kunnen verdienen.
Niels mag op zondag helemaal niet internetten, doet-ie nu ook.
Voor de zaterdagverenigingen in Noord en Oost zou er qua kilometers niet veel veranderen als er gemixt wordt.
Een aantal clubs zou juist bij een mix meer kilometers moeten maken en voor de meesten scheelt het nauwelijks in kilometers.
Wat je ervoor terug krijgt zijn wedstrijden tegen clubs als Silvolde, de Bataven, vv Heerenveen enz. op de late zaterdagmiddag- of avond, door promotie en degradatie allerlei problemen in de klassen erboven en eronder, minder inkomsten, telkens gezeur aan de kop dat je ook maar op zondag moet voetballen, een competitie die over het hele weekend wordt afgewerkt enz.
Ja, MSC ziet het wel zitten. De zondag hoofdklasse A is , zeker voor hen , een waardeloze competitie en op zondag komt er daar nauwelijks publiek.
Zij zien het wel zitten wanneer Staphorst, Genemuiden, Berkum, HZVV enz langskomen.
Omgekeerd ligt het wat anders.