Bonehead
Well-known member
JMD geeft aan voor mixen te zijn. Ik geef aan dat jij ongetwijfeld anders over denkt (gezien je duizend post met die strekking)
Dan kom je met onderstaande reactie wat als een lul op een drumstel slaat
Dus je bent het niet met me eens dat je tegen dat mixen bent. Nou ging er even vanuit dat je er niet neutraal in staat dus dan ben me voor lijkt me:
Komt de volgende nietszeggende reactie zonder onderbouwing:
Tsja dan raak een beetje gespeeld ge?rriteerd:
Kant noch wal daar komt ie weer.
En dan mag ik mij aansluiten in de lange lange lange rij van mensen die volgens jou je niet respectvol behandelen. Er zit namelijk geen enkele beschuldiging in. Maar ik vermoed, waarde N-O, dat jij thuis geen spiegels hebt. Maar vrees niet. Ik reageer verder niet meer op je. Je gaat verongelijkte gang maar.
Dan kom je met onderstaande reactie wat als een lul op een drumstel slaat
Over dat vermakelijk denk ik wat anders .
En wat dat laatste betreft, ik geef het liefst zelf aan hoe ik over iets denk.
Mijn ervaring is, dat anderen het nogal eens bij het verkeerde eind hebben als zij dat ook voor mij doen.
Dus je bent het niet met me eens dat je tegen dat mixen bent. Nou ging er even vanuit dat je er niet neutraal in staat dus dan ben me voor lijkt me:
Ooh dus je bent v??r mixen? My bad. Dat had ik niet uit die meer dan 1000 berichten die je hier gepost hebt gehaald.
Komt de volgende nietszeggende reactie zonder onderbouwing:
Zit niet zo dom onzin te lullen man. Dat doe je al veel te vaak.
Tsja dan raak een beetje gespeeld ge?rriteerd:
Wat is is het nu? Het ??n of het ander. Of weet je het zelf nu ook niet meer? In plaats daarvan zit je een beetje om je heen te slaan. En dan klagen over dat je respect bij anderen mist. Ik vind het allemaal erg schattig.
Kant noch wal daar komt ie weer.
Jouw reactie op iets van mij is dom lullen omdat die nergens op slaat, althans niet op dat waarop je reageert.
Verder ervaar ik jouw beschuldigingen regelmatig als weinig respectvol
En dan mag ik mij aansluiten in de lange lange lange rij van mensen die volgens jou je niet respectvol behandelen. Er zit namelijk geen enkele beschuldiging in. Maar ik vermoed, waarde N-O, dat jij thuis geen spiegels hebt. Maar vrees niet. Ik reageer verder niet meer op je. Je gaat verongelijkte gang maar.