Ik ga niet meer in op JMD.
Hij vraagt steeds maar weer op zijn vervelende toontje naar zaken die ik al vele malen heb uitgelegd.
Nee, dat heb je niet. Je zit eerst te zeuren dat er 'veel inkomsten worden misgelopen', dan wordt gezegd dat er helemaal niet zo veel uitsupporters komen en dan iga je er dus niet meer op in.
Je gaat vrolijk in op vele andere posts van mij vandaag, maar als het te heet onder je voeten wordt ga je er niet op in.
Idem bij anderen, je bent continu in discussie maar ineens ga je er niet op in.
Idem met het mij beschuldigen van bedreigende taal, als ik dan vraag waar, ga je er niet op in.
Je hebt gewoon een grote mond, tot je op feiten wordt gewezen, dan ineens stop je met discussi?ren.
Daarbij komt, dat ik iemand die zegt geen steekhoudend argument van mij te lezen niet serieus neem.
Spreek voor jezelf. Zelfs als je mij negeert staan er hier van vele mensen heel veel argumenten voor mixen, en dan zeggen dat daar geen steekhoudende argumenten bij zitten is echt de grootste onzin.
Verder moest het van Abubakari ophouden met de opmerkingen van JMD versus mij .
Het zoveelste voorbeeld dat je niet kan lezen. ABu zei het
ook over jou.
Maar goed, als jij weer onzin gaat verspreiden, dat met feiten weerlegt kan worden, dan hou ik me niet in nee.
Maar goed, loop maar weer weg. Vergeet niet nog even je standaard riedeltje te posten.
O wacht, ik doe het wel even voor je:
"Zo, ook ditmaal heb ik weer mijn bijdragen geleverd aan de levendigheid van deze site.
En ook nu werd er weer veel gereageerd op mijn bijdragen.
Bedankt voor de reacties die een positieve insteek hadden.
Helaas waren ze dat ditmaal lang niet allemaal."
Goed zo NO. Knuffelbeertje pakken.
Oogklepjes op, snaveltje toe, slaap lekker.
Morgen weer lekker met gelijkgestemden langs de lijn. Wel je oogklepjes even afzetten, want anders kijkt het zo lastig voetbal.