De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

SanMark.

Well-known member
Veel zondagsmensen op DVK willen uit jaloezie maar 1 ding tav de piramide:

Oplossingen bedenken die nadelig zijn voor het zaterdagvoetbal om daarmee het zondagvoetbal uit het slob te halen.
En vervolgens zeggen dat het goed is voor het gehele voetbal en dat zaterdagvoetbal tegen vooruitgang is omdat ze niet willen instemmen met maatregelen die voor hen zeer nadelig zijn.

Als je het nu de eerste keer al eens zo had op geschreven. Dan was het allemaal wel duidelijk geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

noordooster

Well-known member
Als je het nu de eerste keer al eens zo had op geschreven. Dan was het allemaal wel duidelijk geweest.

Fijn dat je opnieuw als een soort stalker alles van me volgt en voorziet van commentaar.
Ook mooi dat het ditmaal af kan zonder de gebruikelijke beledigingen, beschuldigingen, scheldwoorden en vloeken.
 

noordooster

Well-known member
Selectief lezen is dat weer. Genoeg posten gemaakt waar ik heel iets anders schreef maar dat past niet in jou straatje.

Dan schrijf je dit en dan weer dat. Geen touw aan vast te knopen.
Maar elke keer is het weer onrealistisch en dom gebral.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

noordooster

Well-known member
Juist iemand die alle cijfers WEL paraat heeft en jou daar elke keer weer om de oren mee slaat .

Iemand die met stoere woorden als een soort geweten van DVK meent iedereen af te moeten troeven .
Vooral als het gaat om mensen die geen hekel hebben aan zaterdagvoetbal en die zaterdagverenigingen niet met lullige opmerkingen belachelijk proberen te maken.
Wanneer hij wordt gewezen op de onjuistheid van zijn onzin, reageert hij niet meer.
 

noordooster

Well-known member
Wie is Niels ?

Er is geen eigenaar van DVK.

Niels is iemand met iha verfrissende en goede idee?n over de piramide.
Helaas heeft hij een ban gekregen en ik begreep dat hij niet snel weer binnen wordt gelaten.
Niels, als je dit leest, ( hopelijk wordt dit niet verwijderd ) ik mis jouw bijdragen hier zeer.
 

Joost

Well-known member
Iemand die met stoere woorden als een soort geweten van DVK meent iedereen af te moeten troeven .
Vooral als het gaat om mensen die geen hekel hebben aan zaterdagvoetbal en die zaterdagverenigingen niet met lullige opmerkingen belachelijk proberen te maken.
Wanneer hij wordt gewezen op de onjuistheid van zijn onzin, reageert hij niet meer.

Lieve Noord-Ooster, van een discussie is al maanden geen sprake meer, heb je dat echt nog steeds niet door?
 

noordooster

Well-known member
Jij vindt het goede idee?n, dat is iets anders.

Verfrissend zijn ze absoluut niet, het is een soort 'terug naar de jaren 50' idee.

Moet ik dan overal voor zetten " ik vind " ?
Als ik zeg dat het goede idee?n zijn, dan vind ik dat natuurlijk.
Ik zal dat niet zeggen als ik dat niet vind.

" terug naar de jaren '50 " ? Dat is een typering met als enig doel iemand in een kwaad daglicht te zetten.
Maar daar heb jij wel vaker een handje van.
Niels heeft meermalen gezegd terug te willen naar de situatie van 2016, dat is wat anders.
En overigens was dat heel goed gezien van hem. De veranderingen van 2016 met dat mengen, die beloften , dat promoveren, en vermindering van hoofdklassen worden alom als verslechteringen gezien. ( Behalve in DVK )
 

noordooster

Well-known member
Ter info: Hoogeveen is voor het MSC-plan.

Gefeliciteerd DGS
Gaan we nu ook alle eerste klassers en tweede klassers bij langs ?
Eerste klasser Hoogeveen zit daar ongeveer net zo in als MSC. Die zien het wel zitten om HZVV Staphorst en Genemuiden op bezoek te krijgen, want, zo zei de voorzitter, zonder de extra recettes die zulke zaterdagploegen hem opleveren was het voor een club als Hoogeveen financieel in de hoofdklasse niet te behappen.
Voor de aanvangstijden had hij geen oplossing. In ieder geval niet om 14.30 uur zei hij.
In het verleden liepen wedstrijden tussen HZVV en Hoogeveen wel eens uit in scheld- en vechtpartijen tussen supporters, waarbij je de tenen kromtrokken van wat je allemaal te horen kreeg. Vooral bij Protos Weering. Dat is ook de reden dat die ploegen door de organisatie van PW al jarenlang niet meer bij elkaar ingedeeld worden.
 

De Groene Scout

Well-known member
Hij gaf aan dat als je hoger komt te spelen (en Hoogeveen heeft hoofdklasse-ambitie) dit in de huidige situatie kan leiden tot meer kosten (bijv. contractjes en reiskosten) en tot minder inkomsten (uitsupporters komen niet mee als >100 km moeten rijden). Om die reden ziet hij een mix wel zitten; minder reiskosten en kans op meer publiek.
Een dag en tijdstip zoeken en vinden ziet hij als een mooie uitdaging.

Toch weer net iets anders dan hoe jij het verwoord.
 

noordooster

Well-known member
Lieve Noord-Ooster, van een discussie is al maanden geen sprake meer, heb je dat echt nog steeds niet door?

Klopt, zolang de goede argumenten die worden aangevoerd om aan te geven dat de situatie van 2016 zo slecht nog niet was, niet kunnen worden weerlegd en daartoe ook niet een poging wordt gedaan wordt er weinig gediscussieerd.
Overigens ga ik juist heel vaak wel in op wat voorstanders van mengen als redenen aangeven.
 

JMD

Well-known member
" terug naar de jaren '50 " ? Dat is een typering met als enig doel iemand in een kwaad daglicht te zetten.
Maar daar heb jij wel vaker een handje van.
Jij weet over iedereen te vertellen waar wij een handje van hebben...

De grootste hand heb jij zelf, als er 1 generaliseert (zondagclubs zijn slecht) ben jij het.
 

JMD

Well-known member
Klopt, zolang de goede argumenten die worden aangevoerd om aan te geven dat de situatie van 2016 zo slecht nog niet was, niet kunnen worden weerlegd en daartoe ook niet een poging wordt gedaan wordt er weinig gediscussieerd.

Die zaken zijn allang weerlegd alleen dat wil jij (en wilde Niels) niet lezen.
 

Mug

Member
Ik kan mij goed voorstellen dat de mening van Hoogeveen er wel toedoet , spelen volgend seizoen waarschijnlijk hoofdklasse. Ook Alcides is een voorstander , misschien volgend seizoen ook hoofdklasser
 

JMD

Well-known member
Maar het komt op hetzelfde neer.
Overigens hoorde je aan het begin van deze eeuw , toen Hoogeveen enkele jaren achtereen in de hoofdklasse speelde, daar niemand over een mix.
Als eerste: mag iemand niet van mening veranderen, of moet je iets wat je in 2000 vond nu nog vinden?

Verder was toen de hele amateurtak gesloten, inmiddels is ie open, dus dat betekent dat er ook andere dingen moeten gebeuren.
 

noordooster

Well-known member
Als eerste: mag iemand niet van mening veranderen, of moet je iets wat je in 2000 vond nu nog vinden?

Verder was toen de hele amateurtak gesloten, inmiddels is ie open, dus dat betekent dat er ook andere dingen moeten gebeuren.

Natuurlijk mag je van mening veranderen. Maar geef dan ook aan waarom.
Het zondagvoetbal heeft het zaterdagvoetbal nu wel nodig om het zondagvoetbal uit het slob te halen, omdat ze in allerlei aspecten zijn gepasseerd door het zaterdagvoetbal.
Dat in de plannen het zaterdagvoetbal wordt gedwongen allerlei nadelen te accepteren wordt niet erg gevonden.
MSC geeft wel min of meer aan dat het zondagvoetbal in problemen verkeert en dat dat de motivatie is voor de plannen.
Dat in de afgelopen jaren veel van de MSC spelers zijn overgestapt naar zaterdagclubs als Staphorst, WHC, HZVV en Elim zal daarin een rol gespeeld hebben.

Hoezo de hele amateurtak is open ?
Omdat vorig seizoen promotie naar de JL verplicht was ?
De amateurkampioen mocht , als die dat wilde, al jarenlang promoveren naar de eerste divisie.
Als dat al de reden is om van alles op de kop te zetten.....
 
Bovenaan