De piramide

De piramide


  • Totaal aantal stemmers
    17

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb het idee dat je veel leest van mij.
Je moet wel een enorme plaat voor de kop hebben als je niet ziet hoe er op mijn argumenten wordt gereageerd.

En jij negeert alle tegenargumenten... Je zegt dat niemand met argumenten komt, terwijl ik die al tientallen keren hier heb gelezen. Het werkt van 2 kanten hoor!
 

noordooster

Well-known member
Opnieuw zie ik geen argumenten die aangeven waarom de situatie van 2015/2016 veranderd zou moeten worden.
En alles wat eerder wel in die richting ging is al weerlegd met argumenten.
Tis zo gemakkelijk he :
En jij negeert alle tegenargumenten... Je zegt dat niemand met argumenten komt, terwijl ik die al tientallen keren hier heb gelezen. Het werkt van 2 kanten hoor!

Noem er eens 2 waarop ik niet heb gereageerd ?
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben voetbal liefhebber en het zal mij jeuken of een club van de zat dan wel zondag komt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

noordooster

Well-known member
Haha, de ironie in die laatste zin!

Tsja als jij aangeeft dat DFS nooit in een poule zal komen met allemaal zondagclubs enz. en ik laat je vervolgens een indeling zien waarbij dat wel het geval is en jij reageert vervolgens niet meer, dan heb je mi die plaat, ja.
Of wanneer je hebt hebt over dat voetballen op zaterdag om half 3 bij jullie niet kan maar om 6 uur wel, en ik vraag vervolgens waarom dat team wat om half 3 op het hoofdveld speelt dan niet naar 6 uur kan of waarom er niet aan de KNVB gevraagd kan worden dat team ( of 2 teams ? )uit te laten spelen als het eerste thuis speelt dan geef je alleen maar aan : kan niet. ( of bedoel je : wil niet ? ) En dan vind jij het ironie als ik zag dat er niet op mijn argumenten wordt gereageerd ? :rumcolaa:
 

noordooster

Well-known member
Ik ben voetbal liefhebber en het zal mij jeuken of een club van de zat dan wel zondag komt.

Ik heb je anders heel vaak zien schrijven dat er gemengd moet worden en dat de thuisclub de speeldag bepaalt.
Je weet dat vele zaterdagclubs niet op zondag willen spelen, maar daar heb jij een oplossing voor : Uit de KNVB zetten.
Tsja laat ik het voorzichtig zeggen, dan heb je niet veel op met de zaterdagclubs.
 

noordooster

Well-known member
Maar dan ben je toch nog geen zaterdaghater?
Snap echt niet waarom jij 3x per dag alles en iedereen die ook maar iets met zondag voetbal heeft een zaterdaghater noemt.

Nee hoor, er zijn er genoeg die iets met het zondagvoetbal hebben die niet stelselmatig vol haat praten over het zaterdagvoetbal en die niet allerlei zaken voorstellen die nadelig uitpakken voor het zaterdagvoetbal in zijn algemeenheid.
Zo gezien zou ik mezelf ook tot die groep rekenen.

Oef, straks word ik er weer van beschuldigd teveel te posten of worden goede bijdragen van mij weggehaald en als ik niet iedereen zoveel mogelijk antwoord geef, heb ik zogenaamd geen argumenten.
 
Laatst bewerkt:

noordooster

Well-known member
Je hebt het hier wel erg zwaar h????

Snap niet dat je hier nog steeds bent.

Zwaar ? Ach, als ik een beetje wil reageren op alles wat mijn richting uitkomt en daar zit ook heel veel onzin tussen, blijf ik bezig. Dus sorry als ik een keer een reactie oversla.
Motivaties om vooralsnog te blijven zijn dat ik het belangrijk vind dat het andere geluid ook op DVK te zien is , anders wordt het allemaal wel heel erg me too.
Ik denk dat velen mij heel graag hier niet zouden willen zien, dat motiveert me ook.
Daarom laat ik de onbestrafte onbeschoftheden van mensen als SanMark maar over me heen komen, ik weet immers van wie het komt.
Dus ik blijf nog even doorgaan zolang ik er aardigheid in heb.
Wanneer zinvolle bijdragen van mij worden verwijderd of wanneer een moderator onder mijn naam een nieuw topic begint, raakt de aardigheid er trouwens snel af.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het gebruiken van grove bewoordingen is niet juist en als ik dat zie wordt dat ook verwijderd. Maar het werkt van 2 kanten. Mensen te pas en te onpas "zaterdaghater" noemen en zeggen dat ze geen argumenten hebben, alleen omdat ze het niet met je eens zijn werkt frustratie bij anderen in de hand, wat ook niet vreemd is.

Edit: en voor iedere post van jou die verwijderd wordt, staan er minstens 10 met dezelfde punten, dus daar mis je niks aan.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb je anders heel vaak zien schrijven dat er gemengd moet worden en dat de thuisclub de speeldag bepaalt.
Je weet dat vele zaterdagclubs niet op zondag willen spelen, maar daar heb jij een oplossing voor : Uit de KNVB zetten.
Tsja laat ik het voorzichtig zeggen, dan heb je niet veel op met de zaterdagclubs.

Nee , ik heb gezegd dat de KNVB het laatste woord heeft na samenspraak met de clubs en wie daarin niet mee wil valt af. Daarnaast heb ik een andere mening over betaald voetbal en hoe die clubs zich moeten opstellen. Betaald voetbal is bij mij alle divisies.

Hier lees je voor het gemak alle keren overheen en zet mij weg als zaterdaghater. Jij bent degene die er alle keren weer een zat zon discussie van maakt ipv een discussie over hoe de piramide er het beste uit kan zien in het belang van het Ned voetbal.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb je anders heel vaak zien schrijven dat er gemengd moet worden en dat de thuisclub de speeldag bepaalt.
Je weet dat vele zaterdagclubs niet op zondag willen spelen, maar daar heb jij een oplossing voor : Uit de KNVB zetten.
Tsja laat ik het voorzichtig zeggen, dan heb je niet veel op met de zaterdagclubs.

En jij hebt niets op met het Nederlands voetbal.
 

Joost

Well-known member
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er volgens jou stelselmatig vol haat praat over het zaterdagvoetbal?
 
Bovenaan