N
Niels5596
Guest
Die randzaken brengen het Nederlandse voetbal alleen geen steek verder. Om de kwaliteit omhoog te brengen zijn er nu eenmaal concessies nodig. Dat die concessies voor de zaterdagtak groter zijn dan voor de zondagtak, ligt enkel en alleen aan de houding van de zaterdagtak.
Wat betreft de daling van kantine-inkomsten: hoeveel minder uitsupporters gaan er denk je komen en hoeveel minder gaan die zuipen?
Verder heb ik nog altijd geen fatsoenlijke oplossing gelezen voor het promotieprobleem, maar dat heb ik al 3 keer gezegd.
Dat probleem is er niet. Dat heb ik al gezegd. Mocht het toch gebeuren, dan schuift een zaterdagvereniging die degradeert vanuit de Jupiler League naar de Zondagtopklasse en wordt dan gecompenseerd door de wedstrijden op zaterdag 18:00 te spelen, bijvoorbeeld. Kan de zondag dan weer vervelend vinden, maar als er een zondagclub uit de JL degradeert en bijvoorbeeld naar de zaterdag zou moeten, dan wordt er tegen die club ook om 18:00 gespeeld. Als het een beetje meezit, is dit dan een situatie voor slechts een seizoen.
Als dan, ik heb geen glazen bol, maar ik zou het dan zo oplossen.