Mario
Well-known member
Ik heb met jullie te doen. Geef mij die angst maar niet.
Haal die blikken eens uit je ogen ...
Ik heb met jullie te doen. Geef mij die angst maar niet.
Nou wat een Ellende, een uur wachten omdat er twee klootzakjes waren die geen andere uitweg zagen als zichzelf voor de trein gooien. Dat die twee eikels niet even rekening houden met de dagbesteding van Jamel zeg, ik neem aan dat de familie voor de schade op gaat draaien.
Denk na voordat je wat post gast.
Je snapt het niet. Het Is een geestelijke ziekte, die mensen zijn alle besef kwijt.
En er zit ook nog wel even een verschil tussen een machinist die iemand ziet springen en een Jamel die een uur moet wachten.
Dat besef is er helemaal niet meer bij die mensen. Dat is het nou juist.Ik weet genoeg over geestelijke ziektes om daarover mee te praten. Maar waarom andere mensen ermee belasten.
Dat besef is er helemaal niet meer bij die mensen. Dat is het nou juist.
Dat geloof ik niet zo 1-2-3. Er zijn genoeg mensen die zelfmoord willen plegen die er lang over nadenken. Dat komt juist niet van de ene op de andere dag. En dus ook nadenken over de manier waarop.
Nou wat een Ellende, een uur wachten omdat er twee klootzakjes waren die geen andere uitweg zagen als zichzelf voor de trein gooien. Dat die twee eikels niet even rekening houden met de dagbesteding van Jamel zeg, ik neem aan dat de familie voor de schade op gaat draaien.
Denk na voordat je wat post gast.
Dan moet je het anders neerzetten want nu stond het er alsof je het die gene die er uit stapte kwalijk nam en niet de NS.
Daar viel ik over.
Zand erover?
Misschien willen ze gecremeerd worden?
Prima. Misverstand. :duim:Akkoord, dan had ik het wat anders moeten verwoorden.
Zand erover?
Prima. Misverstand. :duim:
Een pistool is way moeilijk aan te komen en bij de rest ligt het slagingspercentage wat lager.Er zijn zoveel andere mogelijkheden. Waarom een machinist meenemen in je ellende? Kogel door de kop, pillen, polsen doorsnijden, jezelf ophangen, weet ik veel. Maar voor de trein is wel zo makkelijk.
SanMark. is zwaar teleurgesteld in jullie.