Waar is 't Calimeroplaatje als je 'm nodig hebt....
Dus je bent het met mij eens dat Feyenoord wel heel erg veel gematst wordt tot nu toe?
Doe maar weer bezwaar aantekenen. Met deze eis gaat hij onder andere een klassieker missen. Verder geen zin om drie wedstrijden naar Kazim te kijken. Twee wedstrijden lijkt mij verder mans zat.
Volgens mij telt deze schorsing niet voor de beker.
Indien Kramer en Feyenoord akkoord gaan met het schikkingsvoorstel is de aanvaller met ingang van 7 oktober 2015 uitgesloten van deelname aan alle competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van Feyenoord tot de dag, volgende op die, waarop zijn club vier (waarvan ??n voorwaardelijk) achtereenvolgende competitie-, play-off- en/of bekerwedstrijden van de KNVB heeft gespeeld.
Volgens mij telt deze schorsing niet voor de beker.
Heel toevallig dan dat het precies 3 duels is, of ben ik dan erg complotdenkerig?
Een erg hoge eis mijns inziens.
Precies, gister ook alweer gematst door die Feyenoord fan Danny Makkelie, dus gewoon mondje dicht en de 4 wedstrijden schorsing accepteren.
Vier potjes waarvan 1 voorwaardelijk voor Kramer.
Bah! Dat Feyenoord wordt dit seizoen wederom gematst door de KNVB.
Wat is eigenlijk de laatste Feyenoord-spits geweest die geen torrenlast had?
Een slaande beweging en nog raak ook. Lijkt me drie wedstrijden nog aan de lage kant ook.
Een slaande beweging en nog raak ook. Lijkt me drie wedstrijden nog aan de lage kant ook.